Gril met chroom

ernst

Nieuw lid
Voor hen die zich afvragen hoe chromen details staan...bij deze een foto van een gril en de 4 deurhendels.
 

Bijlagen

  • DSC02730.jpg
    DSC02730.jpg
    119,5 KB · Weergaven: 207
  • DSC02717.jpg
    DSC02717.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 207
  • DSC02731.jpg
    DSC02731.jpg
    135 KB · Weergaven: 202

CDK

Forumguru
grille vind ik erg netjes, handgrepen had ik zelf niet gedaan.....

greetz Corné
 

Cordoba

Forumguru
't Is stom, maar wat mij direct opvalt: de volledig chromen grill in combinatie met de compleet zwarte ondergrill. Ik denk dat óf een gedeeltelijke chromen grill óf chroom accenten in de ondergrill er meer een éénheid van hadden gemaakt.

Wat de deurgrepen betreft: ik heb het idee dat ze in werkelijkheid fraaier tonen dan op de foto.
 

ertromp

Forumguru
Ik vind het er goed uit zien. Ik mag dat wel dat mensen zo persoonlijk hun auto detailleren.
 

Inge

Lid
De chromen gril op deze manier is de standaard gril van Skoda - er is helaas nog niets voor de ondergril want de chromen lip van Seat past helaas niet bij ons. Ik ben nog opzoek naar iets voor op de onderste gril. Hoop dat er in de toekomst een strip voor gaat komen.

Ik vind de handgrepen trouwens wel mooi - wil het zelf ook nog gaan doen maar heb helaas nog geen massief chromen handgrepen gevonden. Wil de chromen handgrepen omdat ik inmiddels een setje chromen spiegels (electrisch + verwarmd heb gekocht) en zo kan ik de auto dan weer in 1 geheel brengen. Nu zitten er de zwarte handgrepen op.

Ernst waar heb je de jouwe op de kop getikt? Of heb je voor wrap gekozen? (Dat is iets wat ik zelf niet wil).

Ernst als je een detail foto kunt maken en zou willen plaatsen van alleen de handgrepen zou ik dat tof vinden.
 

ernst

Nieuw lid
Detail foto chromen handgrepen en ondergril

Inge
Voor jou de detailfoto's van de handgrepen. Heb ze via Ebay gekocht . Het zijn edelstaal chromen handgrepen. Had eerder via Ebay ABS chromen grepen gekocht...maar die werden het niet.
En over de ondergril...op de detail foto zie je dat ik die ook heb voorzien van chromen strips ..alleen over dat resultaat ben ik iets minder tevreden omdat de werkhoogte om dat te doen zeer laag was en het aantal stripjes gigantisch veel en ik zie nog steeds stripjes die ik opnieuw bevestig zodat ze rechter en symetrischer staan tov elkaar. Ik denk dat dat beter was gegaan als ik de ondergril gewoon op de eettafel had liggen.Overigens zitten de stripjes echt goed vast. Over de bovenste gril ben ik tevreden.
 

Bijlagen

  • DSC02751.jpg
    DSC02751.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 100
  • DSC02752.jpg
    DSC02752.jpg
    58,9 KB · Weergaven: 99
  • DSC02753.jpg
    DSC02753.jpg
    106 KB · Weergaven: 103

Cordoba

Forumguru
Ernst: hoe kan het nou dat het chroom in de ondergrill op je eerdere foto's onzichtbaar is? Of heb je dit later aangebracht?

Probleem met de ondergrill zit volgens mij in het feit dat je armen te kort zijn.
(om overzicht te houden, moet je eigenlijk op flinke afstand kijken, terwijl je met de ondergrill bezig bent):grin:
 

Inge

Lid
Ernst, mega dank voor hert plaatsen van de foto's - zien er inderdaad erg goed uit de grepen :xyxthumbs:. Je hebt er toevallig geen link naar toe? Hoe weet ik dat ze op onze Go passen? Scheelt mij een heleboel zoeken. Edelstaal chroom is ook wat ik zoek - heeft dezelfde looks als het chroom op de gril en dadelijk ook op mijn spiegels. Wat is het verschil met de ABS chroom grepen die je noemt?

Vind de verticale strips wel grappig maar zou ik zelf niet zo snel doen. Hoop dat er nog een keer een strip komt voor op de lip - net als voor de mii.
 

ernst

Nieuw lid
Dat je op de foto's het chroom van de ondergril niet ziet heeft puur te maken met de lichtval. Die gril staat laag en ietsjes schuin naar beneden. De bovengril daarentegen reflecteert als je ervoor staat...als een spiegel het licht . Dus die zie je gewoon direkt.
 

Inge

Lid
Ernst, mijn dank is groot. Ik houd eigenlijk wel niet van opzet maar totdat er massief chromen (edelstahl) zijn ga ik daar dan maar voor. Blijven ze wel goed vastgeplakt zitten?

Zal de komende dagen dan maar vast met eraser (ontvetter) de deurklinken goed vetvrij gaan maken - zitten nu in de trim revive.
 

hokjes

Nieuw lid
Complimenten voor je werk, wat een gedoe al die dingen los plakken.

Ik vind de handgrepen wel mooi, vraag me wel af of je het voelt als je de deur opent ?

Gril ook mooi maar mij teveel werk ;)
 
Bovenaan Onderaan