Grijze Faab combi groenlijn

Tdjee

Banned
Hij komt eraan!
a.s woensdag 16 februari is het dan zover. De groenlijn antraciet grijze faab combi mogen we dan na 19 weken duimen draaien, eindelijk betalen....uh afhalen. 19 weken van forum lezen over de goede en helaas minder goede ervaringen, en goede adviezen en tips, uitgebreide linkjes en tot op de top doorgedreven kritisch bekeken diverse onderwerpen. Er zal zich een wereld voor ons openen van groen op weg, goed gevulde portemonnee, lachend tanken(heb reeds afscheid genomen van mijn vaste tankhouder), rechter baan, autoruimte en -handigheden, minder zoeken op tomtom voor de kortste weg, opzoek naar die ene winkel met een grote pluche olifant(want die gaat bij ons ook passen), en genieten met de hele familie.
Na woensdag gaan we hier verder in de rubriek Mijn auto. Maar dat mag ik niet zeggen van de vrouw, want het is ONZE auto. :shocked:
Totdat wassen, tanken, beurtje in het spel komt, dan mag ik het wel mijn auto noemen.:confused:

Tot woensdag, met de foto's.
en tot zover dealer auto Rotor Heerlen. Top!:baby012:
Ik moet nog betalen dus....

vinshi

Lid
veel veilige kilometers gewenst ik rij sinds 3 weken in de greenline en heb niets dan lof over de auto wat een heerlijke ruime en komplete auto.

Tdjee

Banned
Bedankt Vinshi! Misschien zien we elkaar nog wel rijden vanaf volgende week in het zuiden des lands. Ik ben diegene met die olifant in de bak....... :laugh:
Goed om te horen dat ook ik de juiste keuze heb genomen.

Om de puntjes op de I te zetten zijn de kras/kinderbeveiliging bij de deurdorpels besteld,
De kras/instapbeveiliging voor de honden (en olifant) op de achterbumper besteld.
En ook de wind/regenschermen op de zijruiten, na zoveel meldingen op het forum dat er niets in de zijuitsteksels te zien zou zijn bij regen.
Allen Skoda orgineel, zo ook garantie via de dealer ipv een online zaak in verwegistan.

De uitbreiding van bagagemogelijkheden komt rond de zomer nog wel: Dakdragers, bagagekoffer, dubbele bodem in de kofferbak en de trekhaak.
Dan nog hopen dat we volgeladen vooruit komen met 2 volwassenen, 2 kinderen, 2 honden, 2 tenten, 1 bagagewagen, 1 bagagekoffer en de rest.:ahum:
Zien we dan wel weer, eerst genieten vanaf woensdag van de eerste kilometers.

vinshi

Lid
Veel plezier en geluk morgen met het afhalen van je groenlijn vooral veel veilige kilometers.(o ja ik ben degene die 105 rijdt op de snelweg) is voor mij een goede snelheid en vooral zeer zuinig. wij rijden nu 1:23 en dat al na 3 weken.

Tdjee

Banned
He dank je wel Vinshi! Ik verheug me erg op morgen, logisch uiteraard, maar ben gewoon het wachten moe.:smirk: Wat ons bij de proefrit al was opgevallen is dat het een auto is die je gewoon geen gehaast gevoel geeft. Gewoon een relaxed en ontspannen rijeigenschappen. Wil je snel en sportief moet je voor de TSI of de RS versie gaan en geen greenline kopen. Dus als jij zegt dat je 105 rijdt, dan is dat een passende snelheid. Laat de rest maar jagen en wij genieten, vooral bij de pomp!
We zullen zien wie wie in haalt in de toekomst...:winkie:

Bovenaan Onderaan