Grey mouse

Vrsfvd

Lid
Hallo bij deze mijn wagen Octavia vrs 2018 230 dsg 6.
Wat is er al aan veranderd is de ophanging deze is een kw variante 3 geworden, met 19” 8.5 oz superturismo. Downpipe met een uitlaat van bij skytune.

Wat nog te doen rond motor
air intake (r600 of cts )
Turbo inlet hose (racingline of cts)
Turbo elbow (racingline of cts)
Gfb DV+.
Intercooler (racingline of cts)
throttle pipe intercooler Cts.
Turbo outlet pipe intercooler cts.
Stage 2 + dsg (dvx of br)

Wat nog te doen buitenkant.

Spoilertje op de spoiler.
Diffuser.
Front lip V2
Zij spoiler.

Bij deze zijn zo ver de opties die ik gedachte had.
En bij deze is de vraag ook of ik voor de cts of de r600 intake zou gaan.
Bij de cts zit je nog altijd met lichte warme lucht aanzuig van in de motor ruimte, plaats van bij de r600 komt hij gesloten met aanzuig van buiten. Bij deze ervaring van vrs met cts of r600.
 
Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
Gaaf hoor! Dat gaat richting de 350 pk??
Ik ken iemand hier op het forum die stik jaloers wordt van het feit dat er voor die van jou tuning mogelijk is en voor de Kodiaq niet...
 

Tuner111

Forumguru
Hey @Vrsfvd,

Mooie mod lijst heb je daar hoor :)

Wel laat ik even ter zaken komen ivm de luchtinlaat... Laat ik het simpel zeggen.. VWR600 is de enige inlaat die al bewezen heeft dat hij meer pk's laat ontwikkelen en dat de motor ook koeler blijft.. en wat ook is vanaf 2019 mag je niet meer rijden met een open luchtinlaat.. (nieuwe belgische wet)...

Verder zou ik BR links laten liggen vanwege hun dsg beleid.. ikzelf ga in januari naar apec voor de stage 2..

Bij vragen stuur je maar een pm ;)
 

Vrsfvd

Lid
Hey @Vrsfvd,

Mooie mod lijst heb je daar hoor :)

Wel laat ik even ter zaken komen ivm de luchtinlaat... Laat ik het simpel zeggen.. VWR600 is de enige inlaat die al bewezen heeft dat hij meer pk's laat ontwikkelen en dat de motor ook koeler blijft.. en wat ook is vanaf 2019 mag je niet meer rijden met een open luchtinlaat.. (nieuwe belgische wet)...

Verder zou ik BR links laten liggen vanwege hun dsg beleid.. ikzelf ga in januari naar apec voor de stage 2..

Bij vragen stuur je maar een pm ;)

Wat is er soms met dsg beleid? En dvx
 

Vrsfvd

Lid
Gaaf hoor! Dat gaat richting de 350 pk??
Ik ken iemand hier op het forum die stik jaloers wordt van het feit dat er voor die van jou tuning mogelijk is en voor de Kodiaq niet...

Daar zal wel ook wat voor te vinden nog even wachten, met wat handige handen zal dit wel lukken
 

Tuner111

Forumguru
Wat is er soms met dsg beleid? En dvx

dat ze geen DSG's tunen.. volgens hun is het niet nodig en past de dsg's hun aan.. helaas is dit zever.. DVX is ook wel goed, alleen vindt ik dat ze soms te ver gaan. ze laten niet een veilheids marge over en pushen de motor tot de max...
 

Vrsfvd

Lid
dat ze geen DSG's tunen.. volgens hun is het niet nodig en past de dsg's hun aan.. helaas is dit zever.. DVX is ook wel goed, alleen vindt ik dat ze soms te ver gaan. ze laten niet een veilheids marge over en pushen de motor tot de max...

Oke dan zoek ik verder maar voor de modus zou ik gaan dan voor de r600 met darm en bocht van racingline of r600 met bocht en darm van cts denk niet dat daar veel verschil zal op zijn.
 

Tuner111

Forumguru
Oke dan zoek ik verder maar voor de modus zou ik gaan dan voor de r600 met darm en bocht van racingline of r600 met bocht en darm van cts denk niet dat daar veel verschil zal op zijn.

dat is natuurlijk smaak :) ik ben voor de vwr 600 gegaan vanwege het bewezen pk winst :)
 

Tuner111

Forumguru
Ja oke maar als ik voor 1 merk ga dan ga ik voor de hele zet up van het zelfde dat normaal gezien op elkaar is afgestemd daarmee deze vragen.

Bwa een buis is een buis ze zeker bij de inlet en outlet.. ze zijn allemaal het zelfde alleen de prijs is anders...
 
Bovenaan Onderaan