Greenline sticker

Greenliner

Senior Member
Vandaag even langs de dealer, misschien kan ik van die schitterende stickers op mijn auto krijgen. De badge in de voorgrille zal helaas wel niet lukken.
 

Hetzer

Forumguru
@Greenliner, wil jij juist de gl stickers op de auto??
Ieder ze ding natuurlijk, persoonlijk voor mij geen stickers, type aanduidingen e.d op mijn auto , ik wil m'n auto altijd helemaal kaal!!
 
Met al die "Fabia-haters" kun je de logo's er beter afhalen.
Ik werd onlangs al opgejaagd en gesneden door een vrachtwagen, terwijl ik toch gewoon de max. snelheid reed!
Ik ben het dus eens met Hetzer.
Achter kan ik hem er wel zelf afhalen, maar voor weet ik niet hoe deze gemonteerd is.
 

Greenliner

Senior Member
@Hetzer,

Och, ik vind ze niet lelijk. Het was een geintje hoor dat ik de dealer erom ging vragen. De badge op de grille vind ik wel chique.
 
De groene sticker aan de linker kant was al zo slordig geplakt dat er makkelijk vuil er onder kon komen. Ze werden zonder enig probleem er afgehaald zonder föhn. Lapje met benzine voor de lijmresten en het was klaar.
 

Fabia

† In Memoriam
@Greenliner, wil jij juist de gl stickers op de auto??
Ieder ze ding natuurlijk, persoonlijk voor mij geen stickers, type aanduidingen e.d op mijn auto , ik wil m'n auto altijd helemaal kaal!!

Smaken verschillen gelukkig. 3476.jpg Ik heb die Roomster sticker er op laten plakken.
 

FredV

Banned
Met al die "Fabia-haters" kun je de logo's er beter afhalen.
Ik werd onlangs al opgejaagd en gesneden door een vrachtwagen, terwijl ik toch gewoon de max. snelheid reed!

Het tankstation is ook al zo'n GL-hater, de dieselprijs is weer omhoog gegaan.
Heb nota bene mn stickers verwijderd, maar t helpt geen enen malle moer helaas.
 
Ja, ik las net dat 1 liter diesel (adviesprijs) nu op 1,42 euro ligt.
Verschil met benzine nog maar 20 eurocent.
Het wordt steeds gekker in dit Land...
 

Lexris

Lid
De groene Greenline stickers zaten bij aflevering op 18/2 niet bij mij op de auto. Wel de beide Greenline plaatjes op achterklep en in de grille. Deze vind ik prima en toch wel aardig staan op mijn Greenline
 

Fabia

† In Memoriam
Mocht iemand de grill logo over hebben dan hou ik me aanbevolen. Die kan ik mooi gebruiken als ondergrond voor mijn 1.2 HTP logo die ik nog steeds op mijn RR grill wil zetten.
 
Bovenaan Onderaan