Gordelgeleider yeti

rupo

Lid
Ik heb voor de middenstoel (achterin) een zogenaamde gordelgeleider aangeschaft bij Halfords (15,-), ComfortClip. Deze geleider lost het probleem, van de gordel door de nek, bij kleinere passagiers op. Ik ben er erg tevreden over.

Het product zou door vws goedgekeurd zijn, hierover krijg ik via Pb51 echter niet veel duidelijkheid. Het product zou CE gekeurd zijn, maar dit vind ik alleen op de doos. Maar ondanks dat, lijkt het me veiliger dan een gordel door de nek. Stoelverhoger is bij mij ook geen optie, die past niet op de smalle middenzit.

Foto bijgevoegd, zie je deze niet. Aub niet reageren, hierover loopt als een discussie. Vermeldt in dit topic je mail adres even, dan mail ik de foto.

g,Ruud

gordel.jpg

EdK

Forumguru
Wil niet lullig doen, maar een CE keur is eigenlijk een niets zeggend keurmerk
Dus al helemaal niet mbt of hij goedgekeurd is alszijnde de functie waar je hem voor hebt aangeschaft.

hemi24

Forumguru
... Het product zou CE gekeurd zijn, maar dit vind ik alleen op de doos. ...

Made in China? Dan betekend het waarschijnlijk dat niet het product maar de doos een CE goedkeur heeft... ;)

Lijk zo op het eerste gezicht geen gekke oplossing voor de kleinere passagiers!

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Ik heb je topic verplaatst naar Onderdelen van Derden. Reden is dat het hier gaat om een onderdeel van een andere leverancier dan Skoda zelf[/MODERATORBREAK].

Bovenaan Onderaan