Gordel Ping deel 2.

Matra_Murena

Actief lid
Ik dacht ook dat de bestuurder moest betalen als de bijrijder geen gordel om had, maar ja. De nieuwe Passat gaat gewoonweg niet van de electronische handrem af als je je gordel niet draagt. Is nog beter!
 

Potje

Actief lid
Wat een discussie om een gewoon pingetje!

Volgens mij kan je gewoon je gordeltje loslaten als we dat kleine blokje moeten rijden en gewoon de syntax "if input='ping' then go to other ear" runnen.
 

RSTDI

Actief lid
Nomad@ ben benieuwd naar de foto van jou zonwering. loop met dezelfde gedachte om deze te kopen. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Karstieman

Forumguru
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er toch wel aan stoor (niet gedacht trouwens) dat ik telkens als ik de auto op contact zet ik 6x een ping hoor omdat de gordel er nog niet in zit.

Voor de duidelijkheid: Ik rijd altijd met gordel. Ik doe deze alleen meestal pas om net voor- of tijdens het wegrijden.

Nomad / iemand anders: weet jij misschien 't uitzetten van de ping zou moeten kosten ?

Ik hoef eigenlijk alleen maar de ping uit te hebben als de auto op contact staat. Tijdens het rijden heb ik 'm toch altijd om en mag er best een ping te horen zijn..
 

Potje

Actief lid
Moet je eens in een Citroen C4 rijden: daar begint de ping zachtjes.... maar woRDT STEEDS LUIDER!!!!!!

Dan doe je m echt wel om....
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er toch wel aan stoor (niet gedacht trouwens) dat ik telkens als ik de auto op contact zet ik 6x een ping hoor omdat de gordel er nog niet in zit.

Voor de duidelijkheid: Ik rijd altijd met gordel. Ik doe deze alleen meestal pas om net voor- of tijdens het wegrijden.

Nomad / iemand anders: weet jij misschien 't uitzetten van de ping zou moeten kosten ?

Ik hoef eigenlijk alleen maar de ping uit te hebben als de auto op contact staat. Tijdens het rijden heb ik 'm toch altijd om en mag er best een ping te horen zijn..

[/ QUOTE ]

Het is een kleine handeling met de VAS. Wellicht matst je dealer je wel. Overigens is alles dan gelijk uit. Ook het rode lampje op het dashboard.
 

Wiseguy

Actief lid
Ik rijdt gewoon altijd met gordel om en zeur tegen mijn O2 dat ik weet dat de gordel er nog niet in zit.... /forum/images/graemlins/grin.gif Wanneer ik mijn gordel erin doe, is mijn O-tweetje ook gewoon netjes stil.... Dus ik vind het wel prima als er gepiept wordt... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
@Karstieman, die ping hoor je op een gegeven moment niet meer tijdens het wegrijden. Tenminste, ik let er niet eens meer op en doe stug mijn gordel om wanneer ik wegrij.
 
Bovenaan Onderaan