Goejesmorges!

Archie

Senior Member
Aloha,

Ik lees ondertussen als een tijdje mee en vind voorstelrondjes altijd een beetje suf, maar aangezien ik toch veel nuttige ervaringen lees en het verslavend werkt om met je auto bezig te zijn (en het forum een hoop toffe leden heeft); hierbij toch even een (achteraf) voorstelrondje.

Ik ben Robert, Brabander woonachtig in Tilburg en ik werk al meer dan 8 jaar als security consultant voor bedrijven in heel NL. IT beveiliging, ISO27001, Informatiebeveilging, audit, etc zijn een beetje de buzzwords. Dus mocht iemand bij een bedrijf werken en hulp of advies nodig hebben tav beveiliging; let me know :D (tot zover de koude sales)

Ik rijd sinds 3 weken in een O3 Combi 1.4TSI DSG Elegance Businessline. Deze heb ik opgeleukt met een hoop opties. Met veel plezier rijd ik er nu al weer 2000 km in, kom achter veel leuke features en hoop er nog meer te ontdekken en ook andere daarmee te kunnen helpen.

Foto's van de black beauty komen er nog aan, moet de camera eens opladen en even wat mooie foto's maken. Maar eerst maar eens de eerste wasbeurt, ben nog op zoek naar een wasstraat (handmatig wassen is niet voor mij, sorry) die mijn auto niet al te veel krast of beschadigd.

Prive; snowboarden, wielrennen, koken, series. Dat was hem wel voor nu :)

ertromp

Forumguru
Altijd leuk als je wat meer weet van de persoon die achter de Avatar schuil gaat!
Welkom alsnog!

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom. Nieuwe auto eerste half jaar niet door wasstraat. Daarna liefst een met lappen. Ik gebruik het eerste halfjaar alleen de hoge druk spuit in de was box. Bevalt prima!

Altos

Banned
Welkom hier, in Tilburg zit de Anac (kruising tegenover de skoda dealer zeg maar), die wordt hier voor het werk ervaren als prima (met lappen idd) In Denbosch zit ook zoiets, is ook prima (voor een wasstraat)

Cordoba

Forumguru
@Archie Welkom Robert.:bloemen:

Wat de wasstraat betreft: een wasbox is ook geen alternatief voor je? (een wasbox, is meestal een soort parkeerplaats met zijwanden, achterwand en dak, en een apparaat om water en/of shampoo uit te halen tegen betaling. Bij een wasbox, parkeer je je auto in de box, en met hoge druk spuit met water of shampoo kun je de auto afspuiten en tussendoor handmatig wassen (met washmitt), en na afloop even met een droogdoek over de auto, en hij is weer netjes en met minimale hoeveelheid krassen in vergelijking met een wasstraat.

Archie

Senior Member
Na wat jaren en hier en daar een post hierbij weer een schopje van het topic. Wat in de originele post staat is allemaal weer achterhaald maar ik blijf uiteraard nog steeds een Tilburger. Na twee Octavia IIIs te hebben versleten (1 lease en 1 privé) nu overgestapt naar de Kodiaq I 1,5 Sportline Business DSG (in het wit, toch de mooiste kleur vind ik). Heb nog wat vragen, ook oudere software (2.78) erop (dus Antera al benaderd) maar nog aan het zoeken waar ik op vooruit ga met nieuwe software?

Afbeelding van WhatsApp op 2025-04-29 om 15.56.32_012fa928.jpg

Bovenaan Onderaan