Goede 2e auto nodig?

higgy

Forumguru
En hij is verkocht!
Zaterdag wordt ie opgehaald door de blije nieuwe eigenaar, aansluitend gaan wij naar Duitsland alwaar we onze dit weekend gekochte 2 jaar jongere en wat 'rijker aangeklede' zwarte Arosa 1.0 Stella (2003, 32.000 km) gaan ophalen.
 

EdK

Forumguru
Volgens mij is er hier een vorm van sensuur gepleegd ???
want zweer dat er meer reactie's stonden !!
 

Gieliovd

Forumguru
Hey feli!

Blijf het opvallende karretjes vinden die Arosa's! Wilde er ook eerst een kopen maar was van het oude model sowieso niet te spreken over het motorenaanbod en het brandstofverbruik. Geen idee met de nieuwe serie, he ben maar een studentje :tongue:.

Ja, er stonden hier veel meer reacties. Ik geloof dat ik een moderator vriendelijk had voorgesteld wat op te ruimen vanwege het feit dat we het topic een beetje aan het verzieken waren met offtopic verhalen.

Super dat je hem kwijt bent! Dat is altijd van dat gezeur, buitenlanders aan de deur enzo... vooral in de klasse waar ik voorheen in reed heb je dat.
 

higgy

Forumguru
@EdK en Fabia: klopt, ik heb zelf (ben mod, weetuwel) de reacties weggehaald die helemaal niet ter zake deden in een (m'n) verkoopdraadje.
No offence, en niet als censuur bedoeld hoor.
 

EdK

Forumguru
tja dat je moderator bent weet ik wel want als je de linker kaders leest dan ...
Maar het viel mij op en denk dat je er beter aan doet om ze de regels van t forum te leren !! Maw dat het verkoop / te koop gedeelte alleen voor skoda gereleteerde dingen is en dat seat geen skoda is en je dus terecht je advertentie in dit gedeelte van t forum had gezet !!
Maar dat is mijn mening ?? Ik miste opeens mijn tekst en begon even aan mezelf te twijfelen en vandaar de reactie mbt censuur !!

Maar feliciteerd dat je je wagentje zo vlug kwijt was !!
 

Fabia

† In Memoriam
@EdK en Fabia: klopt, ik heb zelf (ben mod, weetuwel) de reacties weggehaald die helemaal niet ter zake deden in een (m'n) verkoopdraadje.
No offence, en niet als censuur bedoeld hoor.

Geeft verder ook niet, ik dacht al zo iets. Maar soms ben je zo bezig met reageren op alle berichten dat je 't ff niet in de gaten hebt dat je post waar het niet te zake doet. Mea culpa.
 

higgy

Forumguru
piccies van de nieuwe, vandaag met vlag & wimpel door de RDW:

1250492037_e65771f6ff.jpg


1251349260_a9f493665e.jpg


Nu nog even wachten op 't kenteken...
 

Gieliovd

Forumguru
Ziet er geweldig uit!!

Hij glimt werkelijk als een spiegel!

Veel plezier en veilige km's ermee gewenst hoor.
 

higgy

Forumguru
Tenks! ;)
Van achteren gezien staan vooral de (fabrieks-) dikke bandjes (185/55 14" ipv 155/70 13") hem erg goed: oogt relatief breed.
 
Bovenaan Onderaan