Onlangs zijn wij trotse bezitters geworden van deze mooie Kamiq, na lang wachten eindelijk gekomen

Okki

Donateur
Jammer van die glimmende schijven..

Persoonlijk vind ik hem wel erg zwart....ik zou toch subtiel hier een daar een kleur accent toevoegen op 1 of meerdere plaatsen .
 
Laatst bewerkt:

Fmoon

Forumguru
Mooi, ik zat er ook aan te twijfelen en ben voor XPEL XR gegaan alsook op de bijrijder en bestuurder kant. Daar heb je ook wat op zitten?
 
Kleine update, de witte led voetverlichting vervangen door rode voetverlichting (plug and play)
 

Bijlagen

  • 20240408_210741.jpg
    20240408_210741.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 46

1983jeroen

Forumguru
Wow, brand dat ook zo fel als je aan het rijden bent?

Ben nu een O4 te leen met sfeerverlichting. Vind dat streepje op het dashboard wel heel mooi, maar de voetenverlichting heb ik uitgezet omdat ik het storend vond tijdens het rijden.
 
Nee joh das nie gevaarlijk je merkt daar totaal niets van en dannebei kan ik het gewoon dimmen dit was de uiterste stand
 
...Ben nu een O4 te leen met sfeerverlichting. Vind dat streepje op het dashboard wel heel mooi, maar de voetenverlichting heb ik uitgezet omdat ik het storend vond tijdens het rijden.
OK ieder zijn ding ik vind het persoonlijk fijn in het donker maar net zoals ik zei ieder zijn ding
 

JeSko

Forumguru
Voetenruimte verlichting is een zalig iets, ik mis het wel op onze Mazda 3 BM, ben blij dat het op men VRS wel weer aanwezig is want ik was er aan gewend geraakt in mijn vorige Superb. Ik zet de verlichting weliswaar op 20-25% en niet hoger.
 
Ik ben het ook gewend, heb het in al mijn auto's gehad en op de vrachtwagen, eigenlijk een soort van gewenning denk

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Captain Hook

Forumguru
Maar even een serieuze vraag: waarom zouden je voeten verlicht moeten zijn tijdens het rijden?
Kun je anders de pedalen niet vinden? :unsure:

Dat leidt toch alleen maar af?
 

JeSko

Forumguru
Hoezo afleidend @Captain Hook ? Het is gewoon een lekker sfeertje in de auto, ik zit niet constant naar mijn voeten te gapen ( gelukkig maar ) maar je merkt gewoon dat het er is, net als dat gezellige sfeerlampje in de woonkamer.
 
Bovenaan Onderaan