Onlangs zijn wij trotse bezitters geworden van deze mooie Kamiq, na lang wachten eindelijk gekomen

Captain Hook

Forumguru
Ik weet wel waar de pedalen zich bevinden @hemi24 . Maar sommigen hebben blijkbaar een gezellig zoeklichtje nodig. :giggle:

@JeSko 'gezellig sfeertje' in de auto? Net als in de woonkamer?
Gelukkig niet... In de woonkamer zou ik me nog kunnen voorstellen. Maar in de auto rijd je en ben je (pro)actief bezig met het verkeer om je heen. Daar wil je toch geen afleiding?
 

JeSko

Forumguru
@Captain Hook

Maar jij maakt dat het afleidend is, voor mij is dat gezellige licht in de auto niet afleidend :arghh: er gebeurt zoveel qua technologie in moderne auto's wat voor veel meer afleiding zorgt dan wat sfeerverlichting hoor.
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Haha lol dat soort mensen rijd echt niet met een Skoda joh, 400 euro voor schoenen die zitten in minstens een 4-Ringer. :ROFLMAO:
 
Vandaag ook onder de achterstoelen oem ledverlichting gemaakt. Met oem led houders en oem kabelboom aangesloten op de kabels onder het daschboard bij de originele voetverlichting dus ook dimbaar en geen storingen, op de foto staat de verlichting op de felste stand maar terug gezet naar 30% dat is een mooie atand in het donker.
Weer een upgrade erbij ✅️
 

Bijlagen

  • 20240428_214021.jpg
    20240428_214021.jpg
    893,8 KB · Weergaven: 13
Bovenaan Onderaan