Gezocht: Showroom met S2 Storm Blue

Bert001

Nieuw lid
Zoals de titel zegt:

Aangezien dat deze in België niet te bekijken is, zoek ik een showroom in NL waar de S2 in Storm blue tentoon gesteld staat.

Liefst dan nog met Ivory inetrieur :D
 

floris

Lid
deze bedoel je?

8197.jpg
 
S

superbII


Hebt me op een leuk idee gebracht :)

Ik heb hier mijn uitvoering (GRIJS) besteld :489:

http://www.armand-modelcars.nl/producten/straatwagens-3/skoda-220/index.html?Page=3

Voor mijn vriendin hadden we 4 weken geleden een nieuwe Fabia 2nd edition online besteld en kregen we een schaal model thuis.
Nu kunnen we EN voor de deur en Binnen de 2 Skoda's naast elkaar zetten :aangenaam:
 

Swiss

Actief lid
Zoals de titel zegt:

Aangezien dat deze in België niet te bekijken is, zoek ik een showroom in NL waar de S2 in Storm blue tentoon gesteld staat.

Liefst dan nog met Ivory inetrieur :D

Via je dealer eens horen of D'Ieteren (Kortenberg) er geen heeft staan. Die hebben als invoerder een gigantisch gamma aan kleuren en motoruitvoeringen staan.
Je kunt daar wel rechtstreeks geen contact mee opnemen, dat moet via de dealer.
 

TL@

Forumguru
D'ieteren doet om de 1 of andere reden altijd moeilijk als het om Skoda gaat. Je kan daar ook geen testritten gaan doen, enkel voor VW, Audi en Seat.
 

cloink

Actief lid
D'ieteren doet om de 1 of andere reden altijd moeilijk als het om Skoda gaat. Je kan daar ook geen testritten gaan doen, enkel voor VW, Audi en Seat.
Ik ga dat maar even tegenspreken, daar ik de 170DSG ben gaan testrijden bij D'Ieteren zelf. Het was wel een "perswagen", maar ok...

Wat de oorspronkelijke vraag betreft: ik zou je in contact brengen met de fleetverantwoordelijke bij D'Ieteren, maar heb net zijn contactgegevens naar de prullenbak verwezen daar ik toch niet via die route gegaan ben... Misschien toch maar eens bellen en u voordoen als dikke klant? ;)
 

Swiss

Actief lid
D'ieteren doet om de 1 of andere reden altijd moeilijk als het om Skoda gaat. Je kan daar ook geen testritten gaan doen, enkel voor VW, Audi en Seat.

Dat is inderdaad niét waar. Tijdens het Autosalon heeft men mij zelfs aangeboden om via een dealer bij D'Ieteren testritten te laten regelen. Dan kon ik zelfs twee uitvoeringen van m'n keuze op een halve dag testen.
Die fleetverantwoordelijke kan je trouwens ook niet helpen, die juffrouw gaat je ook doorverwijzen naar je dichtstbijzijnde dealer.
 

TL@

Forumguru
Ik ben bij 2 dealers geweest (1 voor de Fabia van mijn schoonvader) en bij een andere voor mijn huidige O2, ik kon in beide gevallen niet terecht bij D'Ieteren voor een testrit. Ik ben in beide gevallen naar een andere dealer (zelfde eigenaar) gemoeten voor de testrit. Wat niet stoorde, maakt mij niet uit of ik nu naar Korteberg moet of naar ergens anders voor de testrit.

Als je geld hebt voor een A8 of vergelijkbaar, is het beter geregeld. Die brengen ze gewoon naar jouw voor een weekend of een paar dagen en komen ze ook terug halen. Wat is veel geld hebben toch prettig hé.
 

Herbie

Lid
Ik ben enkele maanden geleden de nieuwe VW Golf 2.0 TDI 140pk DSG gaan testen in het Contact Center van D'Ieteren in Kortenberg. Toen ik echter een mail stuurde (zowel naar skoda.be als naar de dealer) met de vraag of ze in Kortenberg ook Skoda's hebben staan (ik wou wat verschillende kleuren bekijken want bij de dealers staat meestal alleen maar grijs), heb ik nooit een antwoord gehad.
 

wimZ

Lid
om terug te komen op de oorspronkelijke vraag:
Volgens mij staat / stond er één bij versluis in Zoetermeer in de showroom, alleen wel met een zwart lederen interieur.
 

Bert001

Nieuw lid
Via je dealer eens horen of D'Ieteren (Kortenberg) er geen heeft staan. Die hebben als invoerder een gigantisch gamma aan kleuren en motoruitvoeringen staan.
Je kunt daar wel rechtstreeks geen contact mee opnemen, dat moet via de dealer.

Mijn pa werkt bij D'ieteren in EK, dus had via hun al gevraagd, en zei wisten te zeggen dat deze nog niet verkocht was en stond ook nergens op een parking of toonzaal.
 

Bert001

Nieuw lid
D'ieteren doet om de 1 of andere reden altijd moeilijk als het om Skoda gaat. Je kan daar ook geen testritten gaan doen, enkel voor VW, Audi en Seat.

Ik heb daar toch met de 140pk S2 gaan rijden.
De 105pk was net binnen voor herstelling. Dus is het mij niet gelukt om een 105pk te testen.

Het is wel zo dat een garage jouw afspraak moet maken in EK.
 

Bert001

Nieuw lid
om terug te komen op de oorspronkelijke vraag:
Volgens mij staat / stond er één bij versluis in Zoetermeer in de showroom, alleen wel met een zwart lederen interieur.

Ik heb de Octavia in Storm Blue gezien en ik ga het toch niet doen.
De keuze is Platin Grey met Ivory interieur geworden.
De uitvoering die op het laatste salon stond in Brussel (maar dan wel met mirage afwerking)
 
Bovenaan Onderaan