Gezocht mede liefhebbers

Mischa-superb

Forumguru
Hallo,

Wij zijn in het bezit van een s2 hebben hem nu een maandje.. vandaag wezen wassen en dacht hem ook even te polijsten.. heb dat werk altijd gedaan in het verleden...
Maar na 1 deur zij mijn rug bekijk het maar...
Dus nu zoek ik iemand liefst in het noorden aangezien ik uit wildervank kom.

Die goed auto's kan poetsen en polijsten desnoods dat wij samen de auto doen?

Misschien een gekke vraag naar ik dacht kan altijd proberen
 

Mischa-superb

Forumguru
Onze s2 ook netjes met de hand, maar door dat het mijn werk is geweest, weet en zie ik dingen die mooier kunnen. Dat wil ik dus graag doen.. Alleen zonder dagen plat te moeten liggen... vandaar mijn oproep.
 

brepus13

Forumguru
Even polijsten ?

Dag 1 wassen, kleien, wassen

dag 2....

Ah well you’ll get the picture.

Als je poetsen als baan gehad hebt moet je zeker weten dat je een superb niet even snel polijst :-)

Kost even wat moeite maar wel heel veel plezier en eer van je werk!

Succes met de super(b) klus :D
 

EdK

Forumguru
Bij de yeti ben ik ook 4 dagen bezig geweest.
Nu moest ik daar ook ff een krasje wegwerken die van voor tot achter liep...

Iemand in de buurt die dacht dat hij Picasso was, had dit laten zien op 5 auto's in de straat
 

Cordoba

Forumguru
Probeer het anders eens op een detailforum? Misschien dat er ook een andere constructie mogelijk is: jij begeleid een beginnend detailer en hij/zij doet jouw S2, dan hebben jullie beiden iets te winnen.
 

eriktv

Forumguru
Ik ben na aankoop dik 40 uur met de Sup bezig geweest, gaf wel veel voldoening met Magnetic Brown lak. Toen ik nog in een huurflatje woonde heb ik best veel gedetaild, maar nu met huis en grote tuin komt het er nog zelden van. Gebruik nu zelfs spray coating, vandaag weer eens erop gezet :facepalm:.
Bij mijn weten geen/weinig detailers uit het Noorden hier op het forum, dus de suggestie van @Cordoba lijkt me een goede.
 

Rataplan

Forumguru
heb de s2 fl vandaag door de wasstraat gereden
ziet er weer top uit ;)
Precies, over drie jaar als ik 'm weer inruil krijg er echt niet meer voor terug.
Eens per jaar of anderhalf jaar breng ik 'm naar een poetser indien de echt goed smerig is.

Natuurlijk, ieder zijn ding. ;)
 
Bovenaan Onderaan