Gezocht dakdragers Roomster

EDET

Nieuw lid
Mijn Roomster heeft helaas geen dakdragers. Die zou ik er graag op zetten. Ben er naar op zoek maar kan ze niet vinden. Wel worden van die dwarsdingen aangeboden maar die zoek ik niet. Ze liggen in de lengte van het dak. Ze blijken heel schaars, heb ook op internet gezocht. Wie kan mij er aan helpen?

Bijlagen

• CA2BD3EA-DD52-4A65-AE58-2C98EF4EF238.jpeg
    CA2BD3EA-DD52-4A65-AE58-2C98EF4EF238.jpeg
    351,6 KB · Weergaven: 3

EdK

Forumguru
De dragers in de lengte van de wagen zijn van fabriek af geleverd en meen als optie.
Heb zelf ook een RR (RoomsteR ) gehad en ook zonder de dragers in de lengte.
Maw het is een optie vanaf fabriek, en als je ze niet hebt dan vraag ik me af of ze alsnog gemonteerd kunnen worden.
Kans is namelijk groot dat de constructie/bevestigingspunten er bij jou dus niet zitten.

En mocht je dus evengoed op dak wat willen vervoeren dan worden het toch de dwarse liggers van bv Tule

EdK

Forumguru
als ik ze kan vinden.
Denk dat je via onderdelenlijn.nl je het kunt vinden

Zou alleen wel even kijken of er op je dak nu al bevestigingspunten zitten ( volgens mij namelijk niet ) en die garage die het heeft aangeboden er wel voor laten zorgen dat ALS hij gaten in dak gaat boren er dan ook voor zorgt dat het waterdicht is en er ook GARANTIE op geeft !!
Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen als de bevestigingspunten er niet zitten... :pieker:

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan