Gewone h4 lampen

Desperado

Forumguru
Er zijn tegenwoordig zoveel soorten in naast de standaard lampen.
En aangezien Xenon geen optie is voor mijn Felicia en ik wel een beetje een goeie lichtopbrengst wil vroeg ik me af wat de ervaringen zijn.
 

joergarms

Senior Member
ten eerste, weet je zeker dat je H4 lmapen hebt?? zou goed kunnen hoor, maar dat is wel even belangrijk.
Ga verder niet op de doosjes af met een lading chinese tekens en de woorden xenongas enzo, allemaal onzin. Koop gewoon een goede set Osram of Philips, daar heb je het meeste plezier van.
Maar waarom is xenon geen optie? Dan heb je echt een bult licht hoor.
 

Desperado

Forumguru
Ja, echte H4 halogeen.Ik heb nog een ouderwetse auto :grin:
Xenon geen optie....eigenlijk omdat ik nogal veel negatieve reacties heb gehoord op aftermarket Xenon en ik dacht dat het niet kon bij de gewone H4 lampen.
Maar aan de andere kant bedacht ik mij op weg naar huis dat er ook veel positief over te vinden is(mits goed afgesteld)en kan het volgens mij wel op mijn Felicia.
Dus misschien toch wel Xenon.Advies over welke soort, merk, verkooppunten is welkom.
 

Sportline

Senior Member
In mijn Felicia zitten ook H4 lampjes. Ik heb lampen gekocht van de Auto Style, xenonlook verlichting. Ik moet toegeven dat je minder licht hebt (valt wel mee) maar het ziet er wel goed uit. Ook heb ik witte led verlichting als stadslicht en dat geeft ook weer een leuk effect. Groene led lampjes zijn er weer uit vanwege de APK keuring afgelopenkeer.
To Felicia-Peter: als je xenon er in hebt wil ik het graag eens van dicht bij bekijken hoe je dat gedaan hebt. Wil ik ook wel.
 

Desperado

Forumguru
Voorlopig heb ik nog licht(blue vision van Philips)wat zeer geod bevalt.En met de uitgaven die ik de laatste tijd al heb gedaan vind ik het eerst ook wel even mooi geweest.
Dus het plan staat voorlopig even in de ijskast.
 
Bovenaan Onderaan