Gershwin stelt zich voor

Gershwin

Senior Member
Na een hele poos meelurken en leren, net mijn eerste post gedaan. Ik voel mij nu natuurlijk ook verplicht mij even voor te stellen.

Ik heet dus Gershwin :smirk:, en rijd op dit moment een Seat Ibiza. Ik oriënteer mij op een andere wagen, en de Skoda Octavia Combi staat bij mij met stip op één. Vandaar ook mijn aanmelden en mijn interesse in alles wat rond deze auto gebeurd.

Ik doe op een aantal fora mee, en ik kan niet anders zeggen dan dat de sfeer hier goed is. Het is ook nog eens leerzaam, dus wat wil je nog meer?!

Hopenlijk kan ik in de toekomst nog wat toevoegen aan de reeds aanwezige kennis.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit :aangenaam: gezellige forum. En ach je bent al een lid van de grote VAG familie, dus welkom.

D

Deleted member 1943

welkom en je zal hier ongetwijfeld een hoop leren!

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het gezelligste forum van nederland. Ik heb hier ook al heel veel bijgeleerd.De nieuwe octavia is inderdaad een plaatje van een wagen .

nemo

Senior Member
Hoi, welkom, alles dat je wilt weten over de octavia kun je hier vragen, doe dat gerust!

Gershwin

Senior Member
Een hernieuwde kennismaking. Na een uitstapje van een dikke tien weer terug op het forum. Ik heb de afgelopen jaren met grote tevredenheid de Kodiaq gereden. Een mooie ruime BL uitvoering met hier en daar een tweak van Ali. Belangrijkste de automatische uitschakeling van het start/stop systeem. Ben die jaren niet veel op het forum geweest.
Afgelopen vrijdag is de Kodiaq PHEV besteld. Ik kon de huidige auto gelukkig rekken tot het bestelmoment. Eerste indicatie is levering eind augustus. Maar gezien andere bestel- en leverdata hier op het forum heb ik goede hoop op een eerdere levering.
Ik zal tzt mijn eerste indrukken met jullie delen.

Bovenaan Onderaan