Geritsel van boombladeren boven wielnissen

OctaviaWest

Actief lid
Ik hoorde een raar geritsel tijdens het rijden, aan de linkerkant van de auto. Bij nazicht blijkt er boven de wielnissen een holte te zijn die bovenaan en onderaan open is. Hierin zaten een tiental knisperdroge boombladeren die tijdens het rijden lagen te ritselen. Ik heb ze met enige moeite met een staafje kunnen verwijderen en het geritsel lijkt voorlopig verdwenen. Dus wellicht waren die bladeren de schuldige.

Voor wie ook geritsel hoort, kijk eens boven de wielnissen (even motorkap open en je kan erin), misschien zitten daar ook wat boombladeren in.

Ik ga bij mijn volgende bezoek aan de garage toch even vragen of dit vermeden kan worden.

Knipsel.JPG
 

Noord26

Forumguru
Niemand houd die zwarte pieten tegen. Ze komen op plaatsen waar je niet ze niet verwacht!

Heb je onder een boom geparkeerd gestaan?
 
Ik hoorde idd ook een vreemd geluid uit de ventilatieroosters.... Gedroogde blaadjes tussen de voorruit en de motorkap.... Even weghalen en het rare geluid was weg :thumbsup:
 

EdK

Forumguru
Ach als het al de naam zooi heeft gekregen is het tijd om weg te gaan gooien zodat hij er wel in kan. :lezen:
 

Canon-Eye

Forumguru
Nou nee.
Naamkeuze is vooral uit efficiency-overwegingen (slechts 4 karakters).

"Efficiency is gesublimeerde luiheid".
En ik ben van nature nogal efficiënt... :D
 

EdK

Forumguru
luiwammes dus..............:maakmegek:

Maar zou dan toch een andere naam er aan geven voordat een ander gaat opruimen cq weggooien en het ook als troep ziet maar niet lui is...
 
Bovenaan Onderaan