Superb 3 Geperforeerde zetels, leder

hallo forum,
Heeft iemand al een s3 (gezien) met geperforeerde/geventileerde lederen zetels?
Vooraan is er een soort aircofunctie ingebouwd, maar achteraan niet.

Vraag: zijn dan de achterste zetels, puur voor de esthetica, óók met gaatjes?? Iemand evt foto?
Thx!

Cordoba

Forumguru
Volgens mij heb ik een paar maanden terug al een foto hier op het forum voorbij zien komen van zo'n interieur. Weet alleen niet meer precies van wie, of waar de foto's precies op het forum staan. (was iemand met een probleem met de ventilatie van de zetels)

louike

Actief lid
en jaa, de achterste zetels hebben ook gaatjes ;)
Hierbij een voorproefje van onze auto (staat nu bij de dealer)

Bijlagen

• 20151116_125232-klein.jpg
    20151116_125232-klein.jpg
    441,1 KB · Weergaven: 126
Hier de bedoeling om zelfde kleurcombinatie te bestellen: lava blue met beige lederen zetels. Gewoon leder blijkbaar niet meer bestelbaar, enkel geperforeerd. Vandaar de vraag. Of zou ie met zwarte leder óók mooi zijn?

Tassin

Forumguru
@Luigi Ik zie er elke dag zo een met gaatjes, waar ik dan lekker m'n kont in plof! :D

De zetelverwarming hebben we al af en toe gebruikt op een koude ochtend. Ook de kids vinden dit heerlijk lekker. Warmt onmiddellijk op zonder wachttijd.

De gekoelde ventilatie heb ik ook al 2x gebruikt en dit is voor mij echt top. Ik heb het altijd al gauw te warm en dan is die ventilatie echt welkom. Werkt enven snel als de verwarming. Dank je Skoda :dankje:!

Op de fotootjes zal je zien dat de middenste zitting achteraan niet geperforeerd is.

Bovenaan Onderaan