Geluid/speakers in de Skoda Fabia 1 combi comfort 2001

Beste allemaal,

Weer een vraagje, ik heb vandaag mijn radio in mijn skoda kunnen zetten en getest Ik hoor alleen geluid vanuit de voordeuren en tweeters komen.

Is er enige voorbereiding in deze auto om achterin ook speakers te plaatsen? of heeft iemand een andere oplossing die niet te opvallend is?

Groet,
André
 

Ronnie

Forumguru
Draadjes trekken naar achter en dan links en rechts ovale speakers naast de hoedenplank plaatsen.
Ikzelf heb nog een simpel 100watt versterkertje achterin geplaatst met links en rechts een subwoofer in de kofferbak.
Geweldig geluid!
 
Oke, ik denk dat ik weet welke kapjes je bedoelt, onder de achterste ramen links en rechts. Die kapjes kreeg ik al wel moeilijk los en lijken me erg smal. Heb je misschien een voorbeeld van hoe het bij jou eruit ziet?

Vraagje, waar moet ik de kabels op aansluiten? doorlussen met de kabels op de voorste speakers? of ergens anders?
Ik ben nog wel nieuw in de audio namelijk...
 
Achterop je radio heb je 4 uitgangen zitten LV RV LA RA. Als het goed is zit er bij jou op LA en RA niks aangesloten.
Misschien een nieuw stekkertje eraan solderen of met een beetje geluk komen er al draden uit waar je ze op af kan werken.
 
Bovenaan Onderaan