Geluid RS klinkt goed!

Op deze duitse site staat een mooi geluid van de RS, luister maar:

geluid RS
680.gif
 

Rallye

Forumguru
Een betere test dan in de Autoweek van twee weken geleden. De Octavia RS Combi won van de A4 2.0 TFSI Avant. De test gaf als belangrijk (??) voordeel dat de Octavia RS standaard stoelverwarming zou hebben. Hebben ze de Nederlandse specs wel bekeken voordat ze de de test vertaalden? Bovendien een leuke foto van de groene remklauwen, die al een half jaar rood zijn.....
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: bgskoda</font><hr />

Op deze duitse site staat een mooi geluid van de RS, luister maar:

[/ QUOTE ]

Mooi?
icon_smile_dead.gif

Ik begrijp niet wat je hier mooi aan vindt, maar goed, ieder z'n smaak.
koffie.gif

Wil je pas mooie geluiden horen moet je naar autoweek.nl en dan de optie entertainment, geluidsclips!
680.gif

Je zult het dan snel met me eens zijn dat de RS qua geluid niets bijzonders is. Ik denk dat een 1.6 met sportuitlaat beter klinkt!
grin.gif
 
kan de filmpjes op m'n mac helaas niet zien...
v8 powert klinkt natuurlijk mooi, niet te vergelijken met ons skoda (rs) geluid.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: bgskoda</font><hr />

Op deze duitse site staat een mooi geluid van de RS, luister maar:

geluid RS
680.gif


[/ QUOTE ]
heb 'm nu zelf, geluid is in werkelijkheid nog mooier! komt mn los bij &gt;3000 toeren, vraag niet bij welke snelheid

680.gif
 

johann

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: bgskoda</font><hr />

kan de filmpjes op m'n mac helaas niet zien...
v8 powert klinkt natuurlijk mooi, niet te vergelijken met ons skoda (rs) geluid.

[/ QUOTE ]

Kun je idd niet vergelijken, maar klinkt allebei wel leuk toch?
super.gif
 

Okki

Donateur
Deze klinkt volgens mij ook wel goed
 

Bijlagen

  • 49016-big_pipe.jpg
    49016-big_pipe.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 6

Ad_O2

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Deze klinkt volgens mij ook wel goed

[/ QUOTE ]

Is die met of zonder turbine motor uit een F16?
 

johann

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Deze klinkt volgens mij ook wel goed

[/ QUOTE ]

680.gif
 

Markie78

Nieuw lid
BG...

Jij hebt toch een TDI RS? Vind je het geluid daar ook echt mooi van? Ik krijg hem wel pas over 2 weken, maar heb al testrit gemaakt en kan niet echt zeggen dat dat een sportief geluid is. Bij diesels vind ik dat sowieso niet gauw of je moet al een BMW 535 D hebben ofzo.
 

Tallguy

Forumguru
Weet je wat een bizar mooi geluid maakt?
De Audi RS4. Ding stond laatst naast me bij de Carwash in ede. Toen ie wegreed en een dotje gas gaf, dacht ik dat er een rallyauto voorbij kwam. Enorm mooi en diep geluid.

En een week later tijdens de terugreis van Oostenrijk naar NL werd ik ingehaald door een duitse RS4. Ding hoorde ik aankomen voordat ik 'm voorbij zag schieten. Ik reed al 180 en die wagen kwam me met 220 voorbij ofzo. Wat een geluid. Daar zou je spontaan een *censuur* van krijgen
smile.gif
 
Bovenaan Onderaan