Geheugen van de stoelen is weg + telefoon issue

Mijn vrouw is een stukje kleiner dan ik. Onze auto's hebben om deze reden altijd elektrisch verstelbare stoelen met geheugen.

Het geheugen werkt niet meer.
Zowel op de stoel zelf als in het display in het midden. In het display kan de geheugenfunctie niet meer gedeselecteerd worden. Het groene "vinkje" blijft staan.

Het maakt niet uit welke sleutel we gebruiken. De boel is al gereset. Niks helpt.
De verstelling zelf werkt wel gewoon maar ik moet steeds de stoel en spiegels anders zetten als mijn vrouw heeft gereden en andersom.

Heeft iemand dit ook gehad? En is het opgelost?
Morgen is de auto wederom bij de dealer om de motoren van de achterklep te vervangen (die zijn stuk) Dus mogelijk dat men hier nogmaals naar kan kijken.

Anders dingetje, Telefoon:
behalve zes voorkeuze contacten kan ik niet meer naar contacten zoeken via het display. Het geeft aan "geen contacten gevonden"
Ook hier lijkt geen oplossing voor. Iemand een idee of suggestie?



Verstuurd vanaf mijn G3121 met Tapatalk
 

VolvoFox

Senior Member
Bij mij werkt de geheugenfunctie voor de 4e of 5e keer niet meer. Met 3 regelmatige berijders een functie die je niet wilt missen.
De laatste keer kreeg het Service Center van de leasemij waar ik de auto voor wat andere dingen naar toe had gebracht van de Skoda dealer te horen dat de stoel niet tot het eindpunt versteld mag worden. En je weet pas waar dit zit als je het bereikt hebt..... Komende maandag weer naar de dealer.

En ik mis een aantal telefooncontacten; kan dit met synchronisatie te maken hebben?
 

Rallye

Forumguru
Voor het telefoonprobleem. Kijk als je verbinding hebt met de navi eens bij de eigenschappen van je bluetooth. Staan alle opties aan? Anders even de telefoon verwijderen uit de navi en de navi uit de telefoon, even opnieuw koppelen en op de telefoon de vereiste toestemmingen geven.

Bij een iPhone-update naar iOS 12 zijn deze opties erbij gekomen. Standaard staan ze uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen meteen mijn telefoons verwijderen (privé Android toestel) en zakelijk een IPhone. Wellicht helpt het!

Stoel is vandaag niet opgelost. Wel krijg ik nieuwe achterklepmotoren. 60 dagen uit de garantie en er mag per stuk €351,- ex btw worden afgetikt door de leasemaatschappij.
Het zal je spaargeld maar zijn...

Verstuurd vanaf mijn G3121 met Tapatalk
 

PBrust

Nieuw lid
Het stoel probleem inderdaad ook eens meegemaakt. Ik kreeg ook het verhaal van de dealer te horen dat het kan gebeuren als de stoel maximaal naar achteren wordt geschoven. Sinds dien heb ik de stoel niet meer maximaal naar achteren gezet en geen last meer. De dealer kan het probleem gemakkelijk verhelpen.
 

tist

Actief lid
De laatste keer kreeg het Service Center van de leasemij waar ik de auto voor wat andere dingen naar toe had gebracht van de Skoda dealer te horen dat de stoel niet tot het eindpunt versteld mag worden. En je weet pas waar dit zit als je het bereikt hebt..... Komende maandag weer naar de dealer.
Mooi en goed gevonden om dealers werk te bezorgen met die "verborgenheden", en ons dan een rekening te kunnen presenteren.:mad:
Wat zou er nog "verborgen" of anders geformuleerd, "gesjoemeld" zijn ?:pieker:
 
De dealer kon het niet vinden (..) Echter: na het verwijderen van mijn telefoons uit het geheugen (zoals hier geadviseerd) Werkte ook het stoelgeheugen weer. Opgelost dus!

Verstuurd vanaf mijn G3121 met Tapatalk
 

timdejonge

Actief lid
had dit vorige week ook het zetelgeheugen issue...
Effectief te wijten aan zetel die in uiterste stand gebracht was....
 
Bovenaan Onderaan