Geheime vakje in het dashboard??

LaurensOfferman

Actief lid
Beste skodisten,

Ik heb een fabia uit 2002 hatchback,

Heb her en der gelezen over een verborgen vakje in/aan het dashboard(kastje)?

Zoja hoe vind en open ik dit?

Groetjes.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

Hakar

Donateur
Ik weet niet of de 2002 uitvoering gelijk is aan de 2005 uitvoering, maar wij hebben in de 2005 tot nu toe geen verborgen dashboardkastje gevonden.
Wel gevonden met dank aan @Cordoba het dashboardkastje rechts met daarin de draaiknop waarmee je het kastje ombouwt tot een koelkastje.
Ook met hulp gevonden het kleine kastje links onder het stuur, waar ook een koelkastje voor een blikje fris of een pakje sultanas van kan worden gecreëerd.
Edit iets later, dat kleine kastje is gelijk de deksel waarachter je OBD aansluiting verborgen zit.

Heb je geen NL instructieboekje bij de auto gekregen?
 

Tjin

Lid
Ik weet niet of de 2002 uitvoering gelijk is aan de 2005 uitvoering, maar wij hebben in de 2005 tot nu toe geen verborgen dashboardkastje gevonden.
Wel gevonden met dank aan @Cordoba het dashboardkastje rechts met daarin de draaiknop waarmee je het kastje ombouwt tot een koelkastje.
Ook met hulp gevonden het kleine kastje links onder het stuur, waar ook een koelkastje voor een blikje fris of een pakje sultanas van kan worden gecreëerd.
Edit iets later, dat kleine kastje is gelijk de deksel waarachter je OBD aansluiting verborgen zit.

Heb je geen NL instructieboekje bij de auto gekregen?


Zou je misschien een foto kunnen oploaden van die kastjes?
 

Hakar

Donateur
Vrouwlief is er net mee weg, verwacht haar voor 23.59 uur niet terug, maar ik kijk even in mijn bestanden of er toevallig niet eentje staat.
 

Hakar

Donateur
Komt ie, net te zien door de linker onderkant van het stuur het kleine dashboardkastje alias afdek voor de OBD in 2005 Elegance uitvoering.
Nog lager dan de schakelaar voor de verlichting.
IMG_20180310_145407.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat @LaurensOfferman het vakje in het gewone dashboardkastje bedoelt: daar kun je de bodem van omhoogklappen, en daaronder lag dus bij mijn auto het instructieboekje onderhoudsboekje enz. Destijds gevonden, nadat een Engelstalig instructieboekje had gedownload en doorgenomen, met als resultaat dat ik ineens in het bezit bleek te zijn van een Nederlandstalig papieren instructieboekje. Het plaatje van @Afrit13 maakt precies duidelijk hoe het werkt.
 

LaurensOfferman

Actief lid
Allen bedankt. Inderdaad vorige eigenaar heeft het vakje zo vermeukt dat het niet heel geheim meer is. Haha toch bedankt.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

Hakar

Donateur
Niet verder vertellen hoor :shutup:, en zeker niet aan @EdK :nono:, na inzet van wat bouwlampen, en zaklampen hebben wij ook in ene keer een geheim vakje.:dankje::sterretjes:
 
Bovenaan Onderaan