Mai1955
Lid
Hallo mannen, hier mai (donateur) zit nog in spanje, huis 1 sept. was fake weg reserveringskosten en reisgeld ca 2000. In mijn reistentje op een camping gaan staan. Week later 7 sept. 3 dg in ZH hart stukje afgestorven linker spier pompt niet meer, daarvoor bloedverdunners en tot 24 okt. Daardoor bloeddruk 73/50 ja echt, dus vonden ze me flauwgevallen op de grond, nw.bloedverdunners weer 2 dg. ZH en 24 okt. moest ik eindelijk stoppen en verder leven. Toen fake caravan nu net 24ste grote tabbert comtesse caravan voor 4000 en daar permanent in wonen miv ca 1 sept. 2023, 375 p.mnd. op een prachtige camping met zwembad . Huizen nu onbetaalbaar. Nu rust DACHT ik, rij 1ste kerstdag bij de boulevard weg en rood knipperende lamp, stop gelijk, motorkoelbloeistof stond op min. In nederland 6 aug. jullie nog om raad gevraagd en de beste erin gedaan. Deze bijgevuld 2 km naar camping gereden 20 snelheid (is heel benidorm soms 30), geparkeerd. Nu blijft hij 3 x piepen en constant knipperen, accu ook laag maar is toch niet de oorzaak, ja savonds koud zit ik uren met mobieltje in sigarettengat en lampje aan, ging vaak uit dan ik weer aandrukken. Dus ik rij nadat hij loopt wel 50 km. Is het nu zo dat hij gewoon gereset moet worden met een laptop door monteur? Was gezegde van een man. Olielampje is wel uit na even, zit genoeg en schone in sinds aug. ook vol. DANK VOOR JULLIE TIJD EN ANTWOORD. En kan mijn Mai hieraan gekoppeld worden of verwijdert worden die inlog is thuis en mijn email blokte microsoft omdat ik 2 x in Frankrijk en toen hier inlogde, raar gedoe maar dus deze nu.
Bekijk bijlage 99870
Laatst bewerkt: