Geen verlichting in de raambediening, citigo

Status
Niet open voor verdere reacties.

EVM

Lid
Hallo Allemaal,

Ik ben sinds vandaag actief op dit forum en ben sinds kort eigenaar van een Citigo, heel erg trots maar wat opviel was dat als ik s`avonds
in m'n auto rijdt er geen verlichting in de raamschakelaars zitten? is dit bekent of is het toeval dat het door gebrand is?
Indien dit standaard zou zijn is dit toch wel om te bouwen, er zit stroom om de ramen (elektrisch) te bedienen....iemand ervaring of advies?
 

Antera

Donateur
is idd iets wat niet erop zit standaard hoor daar veel klachten over ook bij de UP rijders
 

Hetzer

Forumguru
tja het blijft een klein instapmodel, veel concurrenten hebben nog geen eens elektrische raambediening..
 

EVM

Lid
Oké, bedankt voor de reacties. Ik denk toch dat ik t ga proberen deze brandend te krijgen.
 

Tino

Senior Member
Ik heb het deurpaneel er afgehad er is geen stekertje over om dit evt aan te sluiten.
Zie ook geen mogelijkheid hier licht op te zetten.
 

Antera

Donateur
zal vermoedelijk wel te doen zijn maar je moet dan als eerste de knoppenunit hebben uit ene auto met verlichting of maak hem open en kijk of er iets te zien is. heb hier eventueel wel een voorbeeld van knoppen met licht. is dit zo dan zal je wel een paar kabeltjes kunnen maken denk ik om het werkend te maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan