Amundsen Geen nieuwe updates?

fobbe

Nieuw lid
Hoi,

Ik heb een Octavia Combi 1.2 TSI uit 2014 met (waarschijnlijk) Mib1 navigatie.
Nu wil ik de kaarten van de Octavia updaten, maar de laatste update is ECE CW 25 2020/2021.
Weten jullie of er nog een nieuwe update komt? Normaal is er namelijk ieder jaar wel een nieuwe update.
Of kan het zijn dat Skoda niet meer met updates komt? En zo niet, zijn er derde partijen die nieuwe kaarten hebben?

Bedankt alvast!
 

Frup

Forumguru
Ik haal de updates hier vandaan. Maar ik weet niet zeker of dat de laatste zijn.
Er zijn ook kaarten van Seat bruikbaar.
 

fobbe

Nieuw lid
Ik haal de updates hier vandaan. Maar ik weet niet zeker of dat de laatste zijn.
Er zijn ook kaarten van Seat bruikbaar.

Ik zie bij Volkswageneen P195 versie met Mib1 voor de Discovery Pro staan met kaarten van november 2021. Bij de normale discovery staat de versie die ik ook via Skoda zelf heb (CW 25 2020/2021).
Enkel is de bijhorende map bij die Discovery pro, ook al is het Mib1 ruim 24gb groot welke niet op mijn SD-kaartje past. Ook is de mappenstructuur anders en zitten er extra verschillende soorten .psf bestanden bij, zoals
Netherlands_Landmark.psf
Netherlands_Map3D.psf
Netherlands_Map3D_TIN.psf
Netherlands_CityModel.psf
Netherlands_ADAS.psf

Zouden de dezelfde bestanden, zoals Netherlands_Basic.psf etc. wel gewoon werken?

Dus dat je die betreffende bestanden gewoon overschrijft voor nieuwere?
Of denk ik nu te simplistisch?
 

Rallye

Forumguru
Je kunt het natuurlijk proberen, maar het zou mij verbazen als de bestanden voor de Amundsen (Discovery Media) en de Columbus (Discovery Pro) uitwisselbaar zijn. Dan hadden ze immers net zo goed wel kaarten voor de MIB1 Amundsen kunnen plaatsen.....
 
Bovenaan Onderaan