Geen nieuwe Roomster

Joske

Forumguru
het is wel zoals het artikel het samen vat denk ik .. de markt is meer verschoven naar compacte SUV's ipv de vaak wat minder smaakvol uitziende MPV's.. ik vond het nochtans wel een leuk karretje, zo een Roomster.
 

AGTon

Forumguru
nou maakt het mij niet zoveel uit of ik in een compacte SUV rij of een mini MPV. Het gaat mij om de ruimte van binnen. De RR is ruimer op de achterbank en achterbak dan de Yeti. Als Skoda daar wat aan kan doen, en tegen een leuk prijs mopper ik niet.

Tot die tijd zal ik mijn RR wat meer in het zonnetje zetten :)
 

EdZ

Donateur
Oh, das wel een domper. De Yeti heb ik pas bij de buren bekeken en die was aanmerkelijk minder ruim achterin. RR was nou net een mooi formaat auto....
 

EdK

Forumguru
Maar je moet er wel op "vallen", als het ware...
Dat is kopen met emotie...
En dat gat helemaal niet met een Kangoo en verdere franse shit.
En moet telkens lachen als ik mensen de RR zie vergelijken met de Kangoo / Berlingo etc
Want dat is echt appels met peren vergelijken...
De RR is echt waar als personen wagen ontwikkelt met een gedachte erachter en rijd derhalve ook als een personen wagen.

Maar de Berlingo / Kangoo etc zijn puur ontwikkeld als een bedrijfswagen en vandaar uit heeft men gedacht van mwah dat kunnen we misschien ook wel als personen busje op de markt brengen.
En dat heeft men dan ook gedaan door de basis van de bedrijfsbus op te leuken met zooi plastic en tapijt tegen plafond om er een personen (wagen) busje van te maken.

Echt, ik heb 4 jaar gereden in een RR privé en in die periode reed ik zakelijk een expert en berlingo van collega enkele weken, maar alleen al rijtechnisch gezien zit daar een wereld van verschil tussen
 

Canon-Eye

Forumguru
dat is echt appels met peren vergelijken...
Ik begrijp dat nooit. Wat is daar nou mis mee?
Als je dat niet doet, kun je toch nooit beoordelen of je appels of juist peren lekkerder vindt? Of misschien wel allebei even lekker?
Geen zinnige beeldspraak, dit... (zeg ik dan nóg maar eens) ;)
 
Bovenaan Onderaan