Geen nieuwe discussies

Status
Niet open voor verdere reacties.

higgy

Forumguru
Ik krijg met enige regelmaat een probleem voor m'n neus, dat m'n collega-mod/admin niet herkennen, en ik niet op wens kan genereren:
Als ik ingelogd ben, zie je middenin een kolom die Huidige discussies heet. Aan het feit dat bepaalde discussies daar vet gedrukt staan, kan ik herkennen dàt er nieuwe berichten zijn. Als ik die wil lezen en bovenaan op Nieuwe Berichten klik, hoor ik die Nieuwe berichten voorgeschoteld te krijgen. Dat gaat meestal goed, maar soms krijg ik 'geen nieuwe berichten. klik hier om de berichten van de afgelopen 24 uur te zien' voorgeschoteld...

Herkent een van jullie dat? Zo ja, dan kan Exciter wat gerichter op zoek. Zo niet, dan moet ik niet zeuren :)
 

Desperado

Forumguru
Ik ga altijd via de voorpagina of via direct naar het forum als er veel nieuwe berichten zijn om te bekijken.
Even via nieuwe berichten geprobeerd, en ze staan er netjes zoals het hoort.
 

Jochus

Actief lid
Dat probleem heb ik slecht éénmaal gehad, maar dat lag aan mezelf.

Ik opende nieuwe berichten op de pc, maar had geen tijd ze te lezen want de pc was dringend voor iemand anders nodig, dus overgeschakeld naar laptop, ingelogd, en geen nieuwe berichten.

Misschien een verkeerde instelling waardoor je dubbel inlogt?
 

cvegreen

Forumguru
Ik heb dit ook al voor gehad , als ik ff iets moet doen terwijl ik hier op het forum ingelogd ben en ik zit lang genoeg weg zodat mijn screensaver aangaat , als ik dan terug kom heb ik ook geen nieuwe discuties meer. Weet ook niet hoe dit komt. Heb dit op andere fora niet , enkel hier.
 

Exciter

Administrator
Het enige, wat hier vandaan te doen is, heb ik zojuist gedaan.
Heb de maximum session time verhoogd van 15 min naar 1 uur. Dit heeft iets te makem met de geldigheid van cookies.
Hierdoor zal het verhaal van cvegreen in iedergeval minder moeten optreden.
Nadelen zijn er echter ook, iets meer server belasting (niet echt erg) en dat op de Wie is online overzicht dus mensen nog een uur blijven hangen.
Als dat Higgy zijn levensirritatie tegenhoudt, heb ik het er voor over...:)

Verder zal ik het echt niet weten. Ik het in ieder geval verder gen klachten verder hierover en zelf heb ik er ook gen last van...
Ook op de ondersteuning site van vB is er niet veel over te vinden.
 

Desperado

Forumguru
Ik kom op het forum, zie allemaal nieuwe berichten, lees en reageer op 1 bericht, ga terug naar het forum en opeens zijn alle berichten als gelezen aangegeven.Probleem is nog niet opgelost dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan