PHJ Hamers
Lid
Hallo Skoda Karoq rijders,
Sinds enkele weken staat boven in mijn scherm een melding dat er geen mediastreaming mogelijk is. Ik heb internetverbinding nodig.
Nu staan alle opties aan en heb diverse abonnementen zoals connect e.d.
Welke instelling ik ook kies, de melding blijft terugkomen. Met of zonder ingebouwde of externe wifi maakt geen verschil
Contact met Skoda en met de dealer levert niets op. Skoda verwijst naar de dealer en dealer heeft geen tijd om er naar te kijken.
In november een afspraak gemaakt voor de eerste beurt (30.000km) die pas 10 jan kan plaatsvinden. Eerder heeft men geen tijd.
Begin december kreeg ik een uitnodiging voor een wintercheck, dus dacht ik een mogelijkheid te hebben om er naar te laten kijken.
Wie schetst mijn verbazing, de wintercheck zou als eerste mogelijkheid midden februari kunnen plaatsvinden. Kunnen ze beter een lentebeurt noemen.
Is er iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?
Sinds enkele weken staat boven in mijn scherm een melding dat er geen mediastreaming mogelijk is. Ik heb internetverbinding nodig.
Nu staan alle opties aan en heb diverse abonnementen zoals connect e.d.
Welke instelling ik ook kies, de melding blijft terugkomen. Met of zonder ingebouwde of externe wifi maakt geen verschil
Contact met Skoda en met de dealer levert niets op. Skoda verwijst naar de dealer en dealer heeft geen tijd om er naar te kijken.
In november een afspraak gemaakt voor de eerste beurt (30.000km) die pas 10 jan kan plaatsvinden. Eerder heeft men geen tijd.
Begin december kreeg ik een uitnodiging voor een wintercheck, dus dacht ik een mogelijkheid te hebben om er naar te laten kijken.
Wie schetst mijn verbazing, de wintercheck zou als eerste mogelijkheid midden februari kunnen plaatsvinden. Kunnen ze beter een lentebeurt noemen.
Is er iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?