Geen geluid meer...

Goedemorgen,

Vanmorgen even naar de stad gereden om boodschappen te doen. Op de heenweg, geen probleem, gewoon geluid uit het entertainment systeem (bluetooth) Echter:....

Na het boodschappen doen totaal geen geluid meer; niet op bluetooth, niet op radio, maar ook niet op het navigatiesysteem....

Ik ben onderweg gestopt, ben uitgestapt, heb de auto afgesloten en een tijdje (minuut of 3) later weer ingestapt, geen oplossing...

Is dit een bekend probleem??? En is hier een oplossing voor? Of doe ik iets verkeerd? (kan natuurlijk ook heel goed!)

Ik ben even benieuwd naar julle reacties, voor ik met de dealer contact op neem. Auto is in Januari nieuw geleverd...

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Gr. Peter
 
*PROBLEEM OPGELOST*

Bij thuiskomst auto afgesloten. Uurtje later nogmaals geprobeerd, alles doet het weer...
Geen idee wat het was, meest logische: auto past zich aan aan eigenaar.... Ik heb er soms ook even geen zin in. :D

Gr. Peter
 

fanSkoda-VW

Donateur
Recent was bij mij ook de radio zo dood als een pier en ook niet met reset aan te krijgen.
Naar de garage gegaan en uiteindelijk (!) hebben die het wel voor elkaar gekregen na een uurtje.
Ik weet niet welke foutmeldingen optraden, maar ik kreeg te horen dat "de meldingen van de computer' naar de fabrikant waren verzonden. Het werkt weer, hopelijk doet het zich niet mer voor.
Maar zoals meerderen hier reageren: De SOFTware van de VAG-Skoda is eerder SOF-ware???
Ik hou iedere keer m'n hart vast als ik weg moet.

grtsss
 

JeSko

Forumguru
Software van de nieuwe VAG modellen is duidelijk niet klaar voor release, zoveel problemen, haast en spoed is zelden goed, zeker in de automobielindustrie.
 

Antera

Donateur
Kan een teken zijn van eindtrappen die defect raken. Komt vaker voor en moet dan vervangen worden. Mocht je hier meer problemen mee krijgen kan je me contacten
 

Peanut

Senior Member
Heb mijn beer nu 9 maanden en heb dit al meerdere keren mogen ervaren. Dealer kan niks vinden.
Onderweg is er niks aan te doen (reset o.i.d.) maar als de auto een kwartiertje uit en afgesloten is geweest doet daarna alles het weer prima. Irritant, maar meer ook niet.
Ik zet in zo'n geval de auto maar in de sportstand dan heb ik wat meer geluid om naar te luisteren.. ;)
 

Kemmie

Donateur
Heb dit ook vaker gehad, in zowel mijn Superb als nu mijn Kodiaq. Telefoon aan en uit en bluetooth koppeling verwijderen en opnieuw pairen helpt meestal.
 
Ook ik heb dit gehad. Daarnaast ook rare kraak in geluid en stotterend geluid. Vandaag bij de dealer geweest en ze hebben een software-update geplaatst en eea gereset. Op hoop van zegen....
 
Bovenaan Onderaan