Geen 12v aansluiting op O4 Business

rmoerkens

Nieuw lid
Hallo,
Sinds vandaag mijn Octavia IV Combi Business in bezit en meteen even gekeken hoe ik de dvd-schermpjes voor de kids aan kan sluiten. Maar helaas… geen aansteker plug te vinden.

Iemand een idee hoe ik dit alsnog aan kan sluiten?

Bedankt alvast!!
 

jongetje

Forumguru
Die kun je via 230Volt aansluiten, tenminste, met het functie pakket of als je die usb en 230volt aansluiting als optie hebt genomen.

Zit er niet 1 in de kofferbak? Ik heb er eigenlijk niet opgelet omdat ik hem niet gebruik. Ben juist blij met de vele usbc aansluitingen voor opladen van de elektronica (telefoons, mp3 spelers).
 

Asoot

Senior Member
Hoi @rmoerkens

Ik stuitte op het hetzelfde probleem tijdens het selecteren van de uitvoeringen.
Ik kon ze op geen enkel model terug vinden.
Ik heb nu maar de 230v optie genomen om nog enigszins gebruik te kunnen maken van 12v.
Wellicht is achteraf inbouwen nog een optie?
Weet alleen niet of dit effect heeft op het canbus systeem misschien weten de andere leden hier meer van.
 

mauricemauzzz

Actief lid
Hallo @rmoerkens

Als het goed is zit er in de kofferbak aan de rechterzijde (onder de ophanghaken) een 12v aansluiting.
Althans bij onze O4 combi zit ie daar.

Mogelijk dat je de kabel dan via het skiluik of langs de zijkant naar voren kan leiden.
 

rmoerkens

Nieuw lid
Bedankt allen,
Ik ga hem inderdaad vanuit de kofferbak naar voren leggen. Wordt een dagje hobby’en om het allemaal netjes weg te werken. Maar ook een goed excuus om lekker in m’n eentje in de auto te zitten!!
 

Duijzer

Donateur
Je zou ook een 12V aansluiting vanuit de zekeringenkast kunnen maken. Maar dan moet je die aansluitplug ergens netjes weg zien te werken, onder de bestuurdersstoel bijvoorbeeld.
 
Bovenaan Onderaan