Gebruiksaanwijzingen F3 al te downloaden.

fanSkoda-VW

Donateur
Hallo Andrehj, dank voor de link. Die werkt wel, downloaden gaat niet.
Ik heb me suf gelezen, uitermate interessant en leerzaam. Omdat er na 10 jaar Fab 1 er zo verschrikkelijk veel veranderd blijkt. Het is een computer op wielen geworden, begrijp ik. En of dat fijn is? Ik zet mijn vraagtekens er bij. [Met de hand de auto verplaatsen? bij lopende motor deur openen, dan pas contact uit, anders blokkeert de DSG, pfffff)
Misschien zelfs als ik dit vooraf geweten had dan had ik nog wel een weekje er over geslapen om de Fab 3 Combi te bestellen. Serieus. M'n Fab 1 is na 10 jaar nog 'fris en fruitig', en kan nog lang mee.
Alleen het asbakje is vol [ik rook niet eens] , en daarom dacht ik een opvolgster aan te schaffen.
 

Ridley

Forumguru
Dan rijd je toch een jaartje of 4 de F3. Houdt je nog voldoende aan inruilwaarde over om een mooie F1 aan te schaffen
 

fanSkoda-VW

Donateur
Hi,
Ik heb het bestand open [werkt direct] en wil dan opslaan (klik diskette aan). Helaas, download balkje gaat lopen, lopen, lopen, lopen... en blijft na zeer geruime tijd gewoon staan. Gaat niet meer verder. diverse malen geprobeerd. De link die ik gaf doet het wel flitsend. Vreemd toch? Ook nu geprobeerd, werkt niet.
Ik hoop dat dfe bestelde F3 geen computernukken heeft ;)
grts
 

andrehj

Forumguru
Ik zet mijn vraagtekens er bij. [Met de hand de auto verplaatsen? bij lopende motor deur openen, dan pas contact uit, anders blokkeert de DSG, pfffff)
@fanSkoda : Kun je aangeven op welke pagina dat staat? Want ik kan het nergens vinden. Het woord "verplaatsen" komt bijvoorbeeld maar twee keer voor in de PDF, en dat is niet in de door jouw geciteerde tekst.
Verder kan ik bij mijn S2 de auto gewoon heen en weer duwen, mits de DSG in N staat (logisch) en de auto niet op de handrem (ook logisch). Ik kan me niet voorstellen dat zoiets simpels bij de nieuwe generatie echt veranderd is.
 
Heeft iemand ook de handleiding van de Fabia II Combi gevonden?

Ik ben met name geïnteresseerd omtrent informatie over de dakrails, maten ed ivm het nog aan moeten schaffen van een dakkoffer.
 
Sorry III bedoel ik... Heb hem in bestelling en nog geen boekje dus. Als iemand een digitale versie heeft of weet waar ik die kan vinden houd ik mij aanbevolen.
 

Vlokkie

Senior Member
Sorry III bedoel ik... Heb hem in bestelling en nog geen boekje dus. Als iemand een digitale versie heeft of weet waar ik die kan vinden houd ik mij aanbevolen.

Het instructieboekje voor de F3 vindt je hier: http://www.skoda-auto.com/en/mini-apps/owners-manuals/fabia/
Ook het instructieboekje voor het modeljaar 2016 staat hier al!

Hier staat ook al het instructieboekje van de Amundsen / Bolero radio voor modeljaar 2016 !

Veel plezier met de voorpret van het inlezen:)
 
Tnx Vlokkie, alleen had ik de al gevonden.

Die handleiding gaat over de Hatchback. Op pagina 93 - Roofrack (p99 in NL) staat niets over de dakrails.
Ook achterin, bij de technische info, staat alleen plaatjes/maten van de hatchback.

Of ik mis iets ;)
 

Joske

Forumguru
wat wil je dan juist weten @Markieman ?

een prentje met de Combi en daar dakdragers op? :)

6V9 071 151 is alleszins het artikelnummer voor dakdragers voor de Fabia Combi.
6V6 071 126 is het artikelnummer voor dakdragers voor de Fabia HB
 
Ik heb het idee dat de originele dakdragers duurder zijn dan die van andere bekende dakdrager merken. Die stellen alleen - terecht - eisen over breedte/dikte van de dakrails. Ook de afstand tussen de rails is volgens mij relevant.

Verder moet ik ook nog een dakkoffer hebben, om te kijken welke wel/niet passen ben ik ook benieuwd wat de maximale afstand tussen de dakdragers is.

Nu ik toch bezig ben, gaat een dakkoffer met een lengte van 1,95m werken, of steekt hij dan teveel uit? Is er een Max lengte voor de koffer?

De originele dakkoffer uit het accesoireboekje is maar 380l ofzo, ik heb het liefst wat meer. Het is mij bekend dat het Max gewicht van de totaalconstructie 75kg is.

@Ridley, als dit soort technische gegevens in het boekje staan, zou ik het waarderen als je foto's kan plaatsen!

Veel vragen, alvast bedankt voor jullie hulp!

Ps. Dwalen we nu niet off topic? Zo ja, wil ik best een nieuwe maken.
 

Ridley

Forumguru
Zal even kijken vrijdagavond voor je! Vanavond en morgen gaat helaas niet lukken.

Ik heb zelf overigens de Thule Ocean 200 met een inhoud van 450 liter. Die gaat al jaren mee op de F2 en zal ook op de F3 mee gaan. Je mag in die dakkoffer 50kg meeleuren, dus die 75kg ga je bijna niet halen. Afmetingen van mijn koffer:

Lengte: 175 cm
Breedte: 82 cm
Hoogte: 45 cm

Daarnaast heb ik al enkele jaren een setje universele dakdragers van de Lidl naar volle tevredenheid. Eerlijkheid bied te zeggen dat ik hier nog niet op de F3 heb geprobeerd. Foto's staan ergens nog wel op het forum hier volgens mij.
 
Laatst bewerkt:

Ridley

Forumguru
Even opgemeten voor je: de afstand tussen de dakrails is 90 cm. Mijn dragers van de Lidl passen gewoon. Foto van technische gegevens uit instructieboekje (2e kolom staan de gegevens voor de combi)

ImageUploadedByTapatalk1432389418.182439.jpg
 
Bovenaan Onderaan