Gebruikersbeheer

Weet iemand wat het gebruikersbeheer precies inhoudt? Ik heb nu 2 gebruikers aangemaakt, maar alle instellingen die ik doe onder 1 gebruiker worden ook onder gebruiker 2 ingesteld. Ik zie werkelijk geen verschil. Als ik de handleiding erbij pak wordt er alleen omschreven dat je bepaalde delen van je online profiel kunt delen/uitschakelen.

Ik had gedacht dat ik bijv onder gebruiker 2 de favoriete radiostations van mijn vrouw kon instellen en onder mijn profiel andere favorieten. Hetzelfde voor de ingestelde voorkeuren van de auto.
 

Canon-Eye

Forumguru
Moet je bij het instellen niet afzonderlijk eerst de ene én dan de andere sleutel gebruiken?
Door het aan de sleutel te koppelen wordt de betreffende gebruiker herkend, heb ik altijd begrepen... :pieker:
 
Zoiets hoop ik ook, maar als ik de 1e gebruiker aanmaak (hoofdgebruiker) dan moet ik beide sleutels aanwezig bevestigen. Als ik dan een 2e gebruiker aanmaak dan krijg ik nergens een bericht om een van de sleutels te koppelen oid.

Ik kan ook niets vinden over het koppelen van een gebruiker aan een sleutel eigenlijk.
 

Antera

Donateur
Gaat dit om personalisatie?

Zo ja dan mag er maar 1 sleutel per keer in de auto bevinden. En met de sleutel waarbij open gedaan word word het profiel geladen.

Stap met sleutel 1 in en koppel deze aan bestuurder 1
ga uit de auto en doe hem op slot
Stap met sleutel 2 in en koppel deze aan bestuurder 2
Ga uit de auto en doe hem op slot.

Met de sleutel waarbij je instapt slaat hij die instellingen op als je dat op handmatig hebt staan. Zet je die optie op automatisch gaat het mis.
 
Ik zal dadelijk eens per sleutel opendoen en een profiel kiezen. Maar ik heb nergens ook maar iets van een optie gezien dat een profiel aan een sleutel is te koppelen. Niet automatisch, maar ook niet handmatig.
 
Bovenaan Onderaan