Gebruikers instellingen aanpassen

Weet iemand hoe je de gebruikers instellingen aan kan passen in mijn Superb Combi IV Sportline (2021)? Ben vandaag bij de dealer geweest, maar die wisten het ook niet. Ik rij zelf in de auto als hoofdgebruiker en zou graag wat standaard settings aanpassen voor bijvoorbeeld de climate control. Heb voor mijn gevoel alle menu's gehad, maar kan het niet vinden. Alvast bedankt.

hemi24

Forumguru
Climate heeft een eigen menu met menu-knop op de climate unit.

Een S3 iV is trouwens iets anders dan een S4, dus je hebt in het verkeerde forumdeel gepost…

Oeps je hebt gelijk, zal de post verplaatsen naar het juiste forumdeel.

Climate heeft inderdaad een eigen menu, maar hier kan ik geen instellingen in vinden die je aan de gebruiker kan linken. Vind het vreemd dat wanneer ik de auto start, de passagier altijd op eco stand staat (ook wanneer links/recht gesynchroniseerd staat).

hemi24

Forumguru
Spiegels, radio en klankinstellingen worden toch automatisch per gebruiker opgeslagen?
Net als instellingen v.w.b. interieurverlichting.

Ah je bedoeld dat de laatste instellingen die je als gebruiker instelt, automatisch aan die gebruiker blijven hangen en dus ook terugkomen als die gebruiker zich aanmeld. Ik ga het morgen eens proberen, bedankt.

Bovenaan Onderaan