Garage Hoeke

Fabia

† In Memoriam
Misschien een wat oud bericht, maar ik zit net de AutoVisie van 27 oktober te lezen (geleend uit de bieb) en daar staat een interessant artikel in. In de Blauwe Zone is altijd de rubriek Mystery Shopper en deze keer is íe dus langs geweest bij Garage Hoeke in Delft en is daar erg positief over. "De verkoper is lekker enthousiast, maar niet overdreven" "De product trainingen van Skoda blijken goed in elkaar te zitten" "Op elke vraag komt direct een correct antwoord" "Praktische en nuttige informatie over o.a. standaard uitrusting"

De MS wordt een hoop wijzer in korte tijd en zou daar zeker een Skoda willen kopen. "De toon van het gesprek past goed bij het rationele koperspubliek van Skoda"

Skoda simply clever:eek:k

Dutch

Actief lid
Hmmmm. Ik woon zelf in Delft en ik ben destijds ook bij Hoeke geweest om kennis te maken met de nieuwe O2. Maar ik vond het helemaal niets! Een oude stoffige showroom met een hele hoop tweedehands auto's en maar liefts 1 (één) Octavia. Verder wist de verkoper er minder van af dan ikzelf. Ik ben daarna naar De Meern gegaan om mijn O2 te bestellen.

Maar ja, misschien is e.e.a. verbeterd of ben ik veel te kritisch.

Mijn ervaring met Hoeke in Delft is dat de verkopers allemaal erg aardig en behulpzaam zijn.
Ik ben echter ook al twee maal in contact geweest met de werkplaats, die een stukje verderop ligt aan dezelfde weg. Tot twee maal toe is mijn ervaring dat de chef erg bot deed. Was totaal niet geneigd enige service te verlenen. Bovendien vond ik de werkplaats er erg onverzorgd uitzien en kwamen de monteurs erg ongemotiveerd over. Volgens mij is de werkplaats belangrijker dan de showroom. Kortom, al-met-al niet erg positief.
Hoeke is jarenlang Peugeot dealer geweest voor Delft en is dit dealerschap relatief kortgeleden kwijtgeraakt doordat Davo Peugeot-dealer werd voor Delft. Hoeke werd toen Skoda dealer.

ZeroNRG

Senior Member
Sinds het verkrijgen van mijn O2 en mijn verhuizen naar Delft heb ik Hoeke gekozen als dealer voor het lease onderhoud. De auto is origineel geleverd door Vepreda, maar het is niet echt een alternatief om vanuit Delft naar Spijkenisse te rijden voor elk onderhoud.

Bij het oriënteren voor de exacte uitvoering ben ik in de showroom van Hoeke geweest, deze zag er verzorgd uit en kreeg gelijk het gevoel dat dit een kleine garage is waar het meeste contact nog direct met de monteurs is.

Inmiddels ben ik er al 3x over de vloer geweest voor onderhoud en/of herstel.
Tot op heden is alles keurig uitgevoerd en zijn ze altijd eerlijk geweest over de aard van de problemen.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik voor mijn Skoda rond reed in een '94 Vectra, deze was in onderhoud bij een kleine garage waar ook mijn vader meerdere jaren onderhoud heeft laten plegen. Kleine garages vind ik persoonlijk prettiger dan de "massa" jongens.

Bovenaan Onderaan