Garage Druijff in Barneveld.

De Skoda is inmiddels in eigendom van de zoon van mijn vriendin. Ik moet zeggen - wat een nette garage!! Ze hebben er nog flink wat tijd en werk in gestoken. We kwamen de auto vanmiddag ophalen, en hij was keurig netjes gewassen en schoon van binnen. Bij de proefrit was er geen hoedenplank, er zat er nu eentje in die ze ergens op de kop hebben getikt. Ik hoorde een rammel in het vooronder, ze hebben een spoorstang of ophangingssteun vervangen daar bleek idd iets mee te zijn. De achterruitewisser deed het niet - hebben ze netjes opgelost door de bedrading te herstellen en werkt gewoon keurig nu. Tijdens het op de brug staan ontdekten ze nog een kleine lekkage bij een achterschokbreker, en die is meteen vervangen. Het vergrendelknopje in de rechter voordeurkaart ontbrak, hebben ze een nieuwe op geschroefd. En meteen de speakerbox in die deur die het niet deed vervangen. Plus een nieuwe radio gemonteerd met mogelijkheid om via een kabel de mobiel erop aan te sluiten. Werkelijk waar, voor dat geld hebben ze echt een uitstekende service geleverd!

Zegt het voort: Garage Druijff in Barneveld, mijn complimenten. Erg aardig en netjes ontvangen, schone werkplaats, leuke mensen ook, en eerlijk in het advies en in wat ze aanbieden. Helemaal top! Het joch is dik tevreden, geen bijgeluiden aan de auto of motor en hij zat te glunderen achter het stuur.

Dank voor jullie raad en advies!! Mijn forumnaam kan nu worden gewijzigd :yeah:


Edit:dubbelpost niet melden, door mod hierheen gekopieerd.
 

EdK

Forumguru
En ook nog een gebraden kippie erbij gekregen ? :pardon:


Maar nette service als ik dit zo lees, kunnen velen toko's een voorbeeld aan nemen..
 
Bovenaan Onderaan