Gaat gebeuren

Al jaren de oct 3 aan het volgen, en door omstandigheden geen nieuwe zakenauto mogen kopen. Nu veel acties voorbij zijn maar nog wel de 20%regeling mag ik gaan leasen. Al veel op de site geschreven en gevolgd en heeft me tot een 03 deskundige gemaakt. De edition full loaded heel interessant in lease, maar heb schrik voor de stoelen. Edition is ambition uitvoering. Stoelen zouden zijn verbeterd maar wie heeft ervaring. Anders toch maar een style of amb met half leder zijn de elegance stoelen of dynamic pakket. Heeft iemand met fors postuur al paar uur gereden in een edition als kan net 18 inch, 16 TDI? Graag ervaring algemeen en stoelervaring ga weekend keuze maken, dank alvast.

pr0mo

Lid
Neem de stoelen van het Dynamic pakket. Dat zijn zonder twijfel de beste stoelen voor de Octaaf.

• Leuk
Waarderingen: CDK

valderrama

Senior Member
Er is inderdaad onwijs veel geschreven over de stoelen. Ik heb geen enkel probleem met mijn 'normale' alcantara stoelen in mijn editie van de O3. Ben 1.83 lang, 73KG.

Had bijna naar de sportstoelen gekeken maar heb er niet eens in willen zitten omdat ik ze gewoonweg niet mooi vind. En dan heb ik het over de doorlopende hoofdsteun. Plus het zicht vanuit achter is dan minder en je hebt geen stangen om dingen aan vast te maken zoals schermpjes voor de kids.

Altos

Banned
Ik heb geen enkele klacht over de ambition stoelen maar ben blijkbaar een van de weinige (en dat na 95.000 km)
Nu ben ik 1,90 en weeg 120 kilo dus ik heb altijd zijdelingse steun hahaha.

Na ee n proefrit met edition versie bij noordhoek tilburg, hielpen er goed! Gekozen voor race blue met panodak. Die dsg was wel geweldig maar ja is weer 2000 euro meer. Misschien bijtelling valt het wel mee. Maar had Max leasetarief. Het dak en de mooie zwarte bekleding van de stoelen maakte het af

Bovenaan Onderaan