Göritzlehner Hengelo

Fabiaman

Nieuw lid
Wij hebben onze nieuwe Fabia Combi 1.4 55KW Elegance gekocht bij Göritzlener in Hengelo (komende dinsdag 28-02-06) kunnen wij de auto al ophalen. Wij zijn hier zeer goed geholpen door een verkoper die gewoon met je meedenkt zonder opdringerigheid. Wat betreft onderhoud kan ik er nog niks over zeggen. Ik hou jullie op de hoogte.
 

Mark

Banned
Welkom hier en proficiat met je aankoop, wees gerust je zal geen spijt krijgen van je aankoop van een Skoda. /forum/images/graemlins/cheer.gif
 
Heb een Octavia 2 combi met DSG gekocht bij deze garage. Prima service, snel geholpen en aardige dame in de verkoop.
 
ik weliswaar geen autyo van goritslehner maar heb een goed gesprek met de verkoper gehad een jaar te voren.
kom na een jaar terug [ben inmiddels geen 307sw rijder meer maar rijd in een superb,zegt de verkoper ah...u bent hier volgens mij al eens geweest u heeft een bekent gezicht...

dit zijn voor mij de goede verkopers hij heeft met interesse de superb bekeken en zei wij zouden u auto graag in onderhoed nemen.

nu ik zie dat er meer rijders uit deze regio komen...
kijk eens over de grens de garantie blijft behouden maar de prijzen bij de duitse sealers zijn veel lager
 
Vandaag werd ik gebeld door een verkoper van Goritzlehner. Ik kom zelf uit Geleen, dus heb zelf eerder geen contact gehad met deze dealer (de lease maatschappij heeft mijn Fabia daar besteld).
De Fabia had ik besteld in de kleur Sahara Beige. Echter was dit rond dezelfde tijd dat deze kleur vervangen is door Cappucino Beige. De dealer belde om te vragen of de nieuwe kleur ook ok is, of dat ik toch naar een andere kleur wilde.
Prima Service!!

P.S.: Ik heb gekozen voor Cappucino Beige.
 
Ik ben het volledig met je eens dat dat omslachtig is. Ik heb het bestellen van de auto echter overgelaten aan de lease maatschappij. De lease maatschappij zit in Oldenzaal (Direct Lease).

Ze leveren de auto bij mij thuis af, dus maakt het mij niet uit waar ie besteld wordt. Vervolgens kan ik zelf bepalen bij welke dealer ik de auto in onderhoud wil.
 

Octavia_II

Actief lid
Persoonlijk heb ik goed en minder goede ervaring met deze dealer. Tijdens het voortraject van de koop van een nieuwe Octavia ben ik zeer, maar dan ook zeer goed geholpen, echter (er moet altijd een echter zijn
wink.gif
) tijdens het ophalen van mijn nieuwe octie kon er niets, maar dan ook niets, nada noppes vanaf (zelfs geen uitleg gehad over schakelaars ed, 1500 km beurt etc......)

Het gaat me om het gebaar/aandacht!(ik had toch verwacht als je een auto van dik 30 mille op komt halen er toch wel een flesje wijn/paraplu o.i.d. vanaf kan !!!)

Maar al met al ben ik zeer tevreden met de dealer en zeker met de bijbehorende garage !!

Wat mij betreft een dikke 8 !
xyxthumbs.gif
 

indiana

Nieuw lid
hoi
zeer goede ervaring met goritzlehner onze eerste skoda fabia gekocht van 1 jaar oud in almelo bij skoda sneiders voor 23000 gulden met inruil opel cadett 21000 gulden toen een nieuwe skoda fabia creation 1.4 16v 75pk gekocht bij goritzlehner toen nog 8800 € weer gekregen voor voor onze oude fabia het personeel altijdt vrindelijk met de auto waren wij al in onderhoudt bij garage van goritzlehner en sinds 6-4-2007 de nieuwe skoda fabia gekocht ook bij goritzlehner bij verschillende dealers geweest maar voor deze dealer gekozen ook ivb door de garage top

waardering 8 voor dealer maar een dikke 9 voor de garage
473.gif
xyxthumbs.gif
 

Snor

Lid
Heb 3 offertes opgevraagd voor het leasen van een Superb II 1.9Tdi Comfort Business line 45.000 km per jaar. Leaseplan en Directlease waren nu eens niet de goedkoopste! Göritzlehner had het beste aanbod. Daarnaast is het persoonlijke contact met een verkoper ook veel prettiger dan het online leasen. 8 januari is de auto afgeleverd naar volle tevredenheid en een stuk gebak in een mooi houten kistje! Enige nadeel, ik woon in De Meern en de auto moet voor onderhoud naar Hengelo. Gelukkig zit ons hoofdkantoor in Enschede, kan ik de beurt combineren met een bezoek aan kantoor. Martin bedankt!
 

ertromp

Forumguru
Wat zijn de criteria om dealer van het jaar te worden en hoe is dat gemeten? Is er gemeten tussen verkoop en werkplaats?
 

Connexie

Forumguru
Plaats ik een link, gebruikt blijkbaar niemand de link.

:shutup:

Het autobedrijf Göritzlehner Truck & Bus BV uit Hengelo is uitgeroepen tot SKODA-dealer van het jaar 2014.
De publieksprijs is gebaseerd op een onderzoek van TNS NIPO. Zij onderzochten in hoeverre klanten van SKODA-dealers tevreden waren. Göritzlehner heeft de hoogste klanttevredenheid van alle SKODA-dealers in Nederland. Eigenaar Herman Göritzlehner nam de prijs gisteravond in ontvangst.
 

etjuh

Lid
Ik heb m'n Skoda ook aangeschaft bij Goritzlehner. M'n eigen ervaring is ook: Fijne garage. Prettige verkoper niet opdringerig denkt met je mee. Nuchter en geen gladde praatjes. Auto is netjes afgeleverd met uitgebreide uitleg en zelfs onder een doek vandaan getrokken. Dacht dat ze dat alleen bij nieuwe auto's deden. Keurig gepoetst en schoongemaakt. Punten die bijgewerkt moesten worden zijn netjes opgepakt volgens afspraak. Dat zie ik ook nog wel eens anders.
 
Bovenaan Onderaan