Funfer, A6, E-klasse of toch iets anders?

Welke auto heeft jouw voorkeur?

  • Audi A6

    Stemmen: 14 29,2%
  • BMW 5 serie

    Stemmen: 12 25,0%
  • Chrysler 300C/Lancia Thema

    Stemmen: 2 4,2%
  • Citroen C6

    Stemmen: 3 6,3%
  • Infinity M

    Stemmen: 1 2,1%
  • Jaguar XF

    Stemmen: 6 12,5%
  • Lexus GS

    Stemmen: 1 2,1%
  • Mercedes E-klasse

    Stemmen: 4 8,3%
  • Saab 9-5

    Stemmen: 1 2,1%
  • Volvo S80/V70

    Stemmen: 4 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    48
  • Opiniepeiling gesloten .

sitechris

Donateur
We pollen lekker verder. Nu shoppen we in de wat luxere klasse. Skoda staat niet in het rijtje, om te voorkomen dat chauviniste pollers massaal op Skoda spammen ;)
 

sitechris

Donateur
Voor mij is er maar eentje, de BMW 5 serie. Imo geweldig mooie auto. Wel eentje met zescilinder. Mag ook diesel zijn, die blokken zijn ook erg goed.
 

cvegreen

Forumguru
Ik heb wederom voor Citroën gekozen , ik vind de lijnen van de C6 gewoonweg subliem. Misschien de minst verstandige keuze voor later als je hem inlevert , maar ik vind het een zalig mooie auto maar ongelofelijk duur voor een franse auto.
 

kcj

Actief lid
Eigenlijk heb ik nog maar twee modellen vanbinnen bekeken : de C6 en de Saab.
Beiden vond ik ze nogal saai.
Maar de buitenkant staat me wel aan : lekker anders dan de klassiekers.
Keuze is op de C6 gevallen : gewoonweg een prachtige lijn.
En hun hydraulische vering :1819: . Hopelijk word ik niet zeeziek ...

De Lancia/Chrysler Thema : nog niet gezien. Wat zal dat worden ?

Koen
 

___JC___

Forumguru
Lastig, getwijfeld over de Lancia/Chrysler en de XF wat betreft looks, maar toch maar voor de 5 serie gekozen. Niet de mooiste naar mijn mening, maar ik denk wel de beste.
 

sitechris

Donateur
Mbt de C6: met vering in gewone stand ben ik echt wagenziek geworden. Ik zat notabene voorin, zelfs toen ik reed had ik er last van. Niet mijn cup of tea. Alleen in sportstand was het nog te doen. Dieselblok (2.7 HDI) is wel fijn! Looks ook, erg onderscheidend. Ik onderschrijf de kritiek op design van 5 serie wel. Net wat te saai.
 
E

Ex-lid 2926

Ik heb dit keer gekozen voor sublieme afwerking, stilte, rijcomfort en technische innovatie. Een Mercedes E klasse. Niet de mooiste in deze klasse, maar wel een karakteristiek uiterlijk. (als coupé wel erg fraai)
Ik heb ook nog even aan de vernieuwde Audi A6 gedacht, maar die lijkt mij teveel op al die andere Audi's. De huidige 5 serie BMW vind ik wel een stijlvolle auto, maar het imago van BMW en de BMW rijder vind ik niet bij mij passen.
 
Bovenaan Onderaan