Frank77

frank77

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank en ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Fabia Combi 1.6 16v van 2009.
Het is een luxe Elegance uitvoering, met jammer genoeg 14 inchers...:crazy:

Dat hebben we vorige week maar meteen even opgelost door deze te vervangen door een originele set atria's in 16 inch met Turanza's.:xyxthumbs:

Volgende mod zal waarschijnlijk een set instaplijsten zijn aangezien de kinderen nogal de neiging hebben om op de dorpel te gaan staan bij het instappen. Deze haal ik op zeker in duitsland... scheelt zowat de helft.:shocked:

Daarna zal de Dance radio nog een keer vervangen gaan worden door een origineel (look) navigatie systeem. Maar dat zal nog wel even duren. Zijn er overigens meer mensen die last hebben van overspingende CD's in de Dance radio? ik gebruik nu continue de AUX met mijn telefoon in plaats van de CD speler.:confused:

Ik zal later nog wat pics plaatsen van hoe ik m kocht en hoe hij er nu bijstaat, maar dan moet eerst de sneeuw maar weer eens wegzijn. :cool:
 

rimese

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank en ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Fabia Combi 1.6 16v van 2009.
Het is een luxe Elegance uitvoering, met jammer genoeg 14 inchers...:crazy:

Dat hebben we vorige week maar meteen even opgelost door deze te vervangen door een originele set atria's in 16 inch met Turanza's.:xyxthumbs:

Volgende mod zal waarschijnlijk een set instaplijsten zijn aangezien de kinderen nogal de neiging hebben om op de dorpel te gaan staan bij het instappen. Deze haal ik op zeker in duitsland... scheelt zowat de helft.:shocked:

Daarna zal de Dance radio nog een keer vervangen gaan worden door een origineel (look) navigatie systeem. Maar dat zal nog wel even duren. Zijn er overigens meer mensen die last hebben van overspingende CD's in de Dance radio? ik gebruik nu continue de AUX met mijn telefoon in plaats van de CD speler.:confused:

Ik zal later nog wat pics plaatsen van hoe ik m kocht en hoe hij er nu bijstaat, maar dan moet eerst de sneeuw maar weer eens wegzijn. :cool:


Hoi Frank,

Dit gebeurt bij mij met gewone cd's wanneer ze mp3 zijn opgenomen nergens last van.
Misschien dat je er ietsaan hebt
 

frank77

Nieuw lid
Toch maar even wat foto's plaatsen... Sneeuw is nu wel weg :bloos:

Van 14:
443405_2-jpg.19697

Naar 16:
sam_4772small-jpg.19698

Daarnaast de toeter maar even vervangen door een goede dubbele hoorn.
Kunnen we tenminste weer onbeschaamd gedag toeteren en worden we tenminste serieus genomen als we boos toeteren... :D
 

Bijlagen

  • 443405_2.jpg
    443405_2.jpg
    187,5 KB · Weergaven: 53
  • SAM_4772small.jpg
    SAM_4772small.jpg
    597,7 KB · Weergaven: 53

ertromp

Forumguru
Heeft even geduurd voordat ie ontdooit is maar dan heb je ook wat :thumbsup:
Mooie auto en veel rijplezier maar dat zal al wel gelukt zijn!
 

frank77

Nieuw lid
Rijplezier is goed, echter soms wordt ik gek van de automatische airco. Blaast soms als een malle terwijl de automatische stand maar 2 streepjes aangeeft. Lijkt soms een eigen wil te hebben.
Daarbij maakt het niet uit of je m op auto hebt staan of op auto.

Iemand die dit herkent?
 

Canon-Eye

Forumguru
Niet helemaal - ik vind wel dat de climatronic vaak veel harder blaast dan nodig is, maar dat weerspiegelt zich dan ook in de display door meer streepjes aan te geven. Als ik dan aan de ventilatorknopknop draai, verandert het toerental (én het aantal streepjes) terwijl de AC-aanduiding uitgaat en hij dus niet meer op Auto staat.

't Is wel licht irritant, maar niet in die mate dat ik er gek van word.
(Dáár kunnen andere factoren natuurlijk wél een rol in gespeeld hebben...:D)
 
Bovenaan Onderaan