Frame panoramadak speling

R058

Actief lid
Mijn vrouw haalde de vliegen van ons voorruit, en merkte dat het frame om het panoramadak beweegt, en zit speling in. Aan de bestuurderszijde is dit niet het geval.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Een lijmlaag die los laat?

Hebben er beelden van gemaakt:

Speling panoramadak

R058

Actief lid
Hij is zojuist bij de dealer geweest.
Monteur geeft aan dat het frame in lijm is gelegd. Een deel laat los. Als dit los gemaakt gaat worden zal het frame beschadigen of breken. Advies is een nieuw frame te laten lijmen. Het is een garantie kwestie dus zal voorgelegd worden aan de dealer welke akkoord moet geven of ze het mogen vervangen of dat de dealer waar het voertuig is aangeschaft het zelf wil doen.

Stuiver

Forumguru
Mmm, tof te lezen dat er in elk geval nog ergens een dealer is die zijn klanten binnen een dag wil helpen. De mijne had pas over anderhalve maand tijd om een kapot slot te vervangen.

R058

Actief lid
Mmm, tof te lezen dat er in elk geval nog ergens een dealer is die zijn klanten binnen een dag wil helpen. De mijne had pas over anderhalve maand tijd om een kapot slot te vervangen.
Ik had al een afspraak staan voor vandaag en moest helaas ook een aantal (4) weken wachten. Dus ze konden dit gelijk meepakken.
Mijn vrouw kwam er gister per toeval achter.

Stuiver

Forumguru
Jammer, eigenlijk. Had graag gelezen dat er nog dealers zijn die de klant horen….
Maar ja, waarom zou jij het anders hebben dan de rest hier?

Bovenaan Onderaan