Fox uitlaat/hitte schilden

ik zou op mijn octavia rs tdi een fox uitlaat willen monteren, probleem is dat deze midden en rechts geen hitteschild heeft.

Is dit echt noodzakelijk en weet iemand waar je deze eventueel kan kopen? Wat kosten deze ongeveer?

Ik heb reeds naar een dealer gemaild = geen antwoord, naar importeur gemaild en die sturen mij door naar dealer...
 

MaxN

Donateur
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het wel doen. Misschien dat deze van een benzine RS passen. Er zijn al gevallen van verbrande RS’en geweest in het buitenland. En dat zou jammer zijn als het je overkomt.
 
Ja had dit ook al ergens gelezen dus zou er ook de voorkeur aan geven om ze te plaatsen.

Die van de tsi passen normaal zonder probleem, enige probleem is ze vinden, enige dat ik tot nu toe gevonden heb is een soort universeel hitteschild dat je zelf kan snijden en vormen
 

polf

Senior Member
@Mattiasm Of het nodig is kan ik je niet echt adviseren.

Bijgevoegd zijn de nummers van een 2015 Octavia bodem bescherming. Misschien kan je daarin vinden wat je zoekt?
Dealer kan deze nummers gewoon voor je bestellen en vertellen wat het kost aan de hand van onderdeel nummer. Ik denk dat je een paar tientjes kwijt bent aan een schild en montage materiaal.

Greetz Polf
 

Bijlagen

  • 2015 oct bodem num.pdf
    252,8 KB · Weergaven: 17
  • 2015 oct bodem.pdf
    150,1 KB · Weergaven: 8

MaxN

Donateur
Anders miss een RS TSI op de sloop zoeken? Miss dat ze daar “goedkoop” de hitteschilden hebben.
 
onderdelen zijn besteld bij de dealer.

nu twijfel ik nog wat de uitlaat betreft, (https://www.extreme-carstyling.nl/f...-2690-skoda-octavia-5e-rs-vanaf-2013.html?1=1) is specifiek voor de TDI maar ik vroeg me af of ik de versie voor de TSI (https://www.extreme-carstyling.nl/f...-rs-vanaf-2013.html?1=1&merk=14045&type=94068) ook kan plaatsen? zonder in de problemen te komen op de belgische keuring uiteraard...

de TSI versie lijkt me makkelijker om eventueel andere sierstukken op te monteren of zie ik dit verkeerd?
 

Antera

Donateur
TSI heeft andere dempers dan de TSI versie. Of dit nadelig is of niet geen idee. Als er papieren bij moeten zitten dan zal het zeker niet goed komen aangezien je ene onjuiste uitlaat geplaatst hebt volgens de papieren
 
Bovenaan Onderaan