Foutje ontdekt onder de voorruit

Status
Niet open voor verdere reacties.

neoproject

Actief lid
Hey,

Toen ik vandaag de wagen zijn bijna wekelijkse wasbeurt gaf merkte ik een spleet op tussen het onderste van de voorruit en het plastiek van de regengoot. Overal sluit dit plastiek perfect aan op de voorruit behalve op een bepaald plekje. Er kan dus water en vuil tussen. Waarschijnlijk zal dit plastiek gebogen zijn door de warme zon in Italië. Ik vraag me af hoe ernstig dit nu is? Ernstig genoeg om hiermee naar de garage te rijden? Ik neem aan dat dit wel onder garantie valt want de wagen is nog geen 6 maanden oud. Ik denk niet dat dit plastiek hoort te buigen door de zon.

Zouden jullie dit laten herstellen of maakt dit echt niets uit?

EdK

Forumguru
zou zeker even langs je dealer gaan maar als je bang bent voor lekkage je cabine in dan zal dit wel meevallen omdat je raam vastgekit zit tegen de stalen stijlen.
Stuur het bij je dealer wel op een reparatie aan cq vernieuwing van het plastieke regengoot

Ted

Forumguru
Kan totaal geen probleem opleveren omdat deze rand alleen voor de afwerking dient.

Succes!

neoproject

Actief lid
ok bedankt voor de reacties. Ik ga er straks toch even mee langs de dealer in de hoop dat hij het zo wil vervangen. Als hij dit weigert zal ik er niet moeilijk over doen aangezien het geen probleem mag opleveren.
Tnx

Gieliovd

Forumguru
Ik had inderdaad met je nieuwe wagen even langs de dealer gereden.

Deze goot dient ter afwerking van je ruitenwisserarmen en tevens voor het tegenhouden van bladeren en troep, samen met het geleiden van regenwater.

Natuurlijk ook voor stroomlijn etc.

Krom is niet goed, dus het hoort niet zo. Duidelijk garantiekwestie: je hebt er zelf geen invloed op gehad.

neoproject

Actief lid
De garage heeft er naar gekeken maar op mijn verzoek worden de herstellingen morgen uitgevoerd. Ze gaan kijken of het plastiek terug in het gootje kan geklikt worden, anders wordt er een andere besteld. Op de computer zag ik dat hij dit onder garantie intypte. Tot hiertoe ben ik nog steeds tevreden over mijn garage, altijd een snelle, correcte behandeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan