Foto's Superb Combi

Skody

Actief lid
Vandaag de foto's toegevoegd aan mijn album van m'n nieuwe Superb Combi. Heb ff een meeting gehad met Superb-MH en tevens zijn Superb er bij op de foto genomen ! Zoek de verschillen.. Nog meer foto's in het album !
 

Bijlagen

  • SC-01.jpg
    SC-01.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 100
  • SC_02.jpg
    SC_02.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 79
  • SC_03.jpg
    SC_03.jpg
    99,1 KB · Weergaven: 99

nemo

Senior Member
Mooie foto's! Heel gaaf gedaan!
Nu ze zo naast elkaar staan, vind ik de sedan toch mooier. Maar de achterkant van de combi vind ik mooier dan de sedan.

Hoe parkeert dat nou, zo'n combi??
 

LenK

Forumguru
Nu ze zo naast elkaar staan, vind ik de sedan toch mooier. Maar de achterkant van de combi vind ik mooier dan de sedan.

:crazy: Je vind de sedan mooier dan de combi, maar het verschil tussen die twee, de achterkant vind je mooier van de auto die je minder mooi vindt.

In wiskunde ziet dat er zo uit:

c > s (achterkant combi mooier dan achterkant sedan)
a+s > a+c (sedan mooier dan combi)

a = auto behalve achterkant
c = achterkant combi
s = achterkant sedan

Dat kan niet hè :D
 

nemo

Senior Member
Sorry LenK, maar het gaat mij ook opvallen, kun jij ooit positief over iets of iemand zijn??
 
Haha, ik kan dit soort wiskunde wel waarderen.

En over positief zijn ... iemand moet de azijnpisser zijn toch?
Die rol is Lenk op het lijf geschreven.

Als we allemaal heel lief tegen elkaar zijn en het overal met elkaar over eens zijn, dan wordt het ook een saaie boel.
 
@LenK

Zeg je nou : Dat kan niet hè :D ...........

Jij in een Mazda en je wederhelft in een Skoda......

Dat kan niet hè :D ...........
 

Roel

Lid
Dus a maakt het grote verschil!
Bij mij in ieder geval wel.

Mooie foto's. Alsof ik mijn eigen (nog in bestelling zijnde) auto zie.:worshippy:
 
Vanmiddag even de mini-meeting geregeld voor de foto's die beloofd waren voor dit forum. Ziet er erg strak uit dacht ik zo.
En tja...ook vanmiddag dacht ik weer:
Als ik opnieuw zou moeten kiezen...dan zou ik werkelijk niet weten welke ik zou kiezen. Zowel de Combi als de Sedan zijn gewoonweg super prachtige bakken. En dat kan ik uit ervaring en met recht zeggen zoals je op de foto's kunt aanschouwen. We hebben de wagens naast-, voor en achter elkaar gehad en daaruit blijkt dat je met een beetje goed prijslijst-huiswerk een schitterende auto op de weg kan zetten.

En dan heb ik het nog geen eens over het rijgedrag en de powerrrrrr :923:
 

Porettuhcs

Senior Member
Schitterende wagens .... staat ze goed dat zwart! :xyxthumbs:

Mijn keuze zou 49,9 % voor de sedan zijn en 50,1 % voor de combi.... en waarom?

de combi is altijd sneller :winkie:....

Ps. Lijkt wel dat de combi wat hoger op zijn pootjes staat dan de sedan....
 

Captain Hook

Forumguru
Mooie auto's!
(zou zelf nooit zwart gekozen hebben, vind ik te besmettelijk)
Ik heb 'm laatst ook in het echt gezien en ff gereden (de combi) bij de garage. Maar wat een enorm slagschip! Wat een ruimte, gewoon een echoput! Dit versta ik onder een auto als zijnde een adequaat vervoermiddel voor mensen en spullen. :xyxthumbs:

Enige minpuntje lijkt me het formaat in de stad...
 

LenK

Forumguru
Jij in een Mazda en je wederhelft in een Skoda......

Dat kan niet hè :D ...........

Het is dat de Mazda 2 iets te breed was voor haar carport anders....

Maar niks tegen Skoda of voor Mazda.

Mijn auto keuze wordt op het moment van aanschaf gemaakt. Ik ben absoluut ontrouw en ga niet uit gewoonte, gemakzucht, merkenblindheid of angst voor iets anders steeds hetzelfde merk rijden.

Dus na mijn Mazda kan het zo maar weer een Skoda worden als ze tzt iets naar mijn zin op de markt zetten (mooie O3 bijv).
Maar het kan ook net zo goed ....... zijn (vul maar in).
Met de vormgeving van de laatste tijd maakt Skoda op dit moment 0.0 kans, maar in een paar jaar kan er zo maar weer een nieuw design zijn.
 
Bovenaan Onderaan