Foto's Octavia Combi met RVS grille en -handgrepen

ozzy

Lid
Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgrepen

In de fotogalerij staan - een week later dan gedacht /forum/images/graemlins/frown.gif - de foto's van mijn nieuwe Octavia Combi met RVS grille en - handgrepen. Ik vind 'em zelf heel erg geslaagd, maar aangezien smaken verschillen ben ik erg benieuwd naar jullie reacties! /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

rickske

Actief lid
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgrepen

Het is heel wat frisser dan de orginele grille vooral omdat je over een donkere oct2 beschikt
 

Beker

Actief lid
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgrepen

Ik ben het eens met Rickske! Ziet erg goed uit.
Hollander als ik ben vraag ik mij af: Wat kost zoiets nou?
 

Abo

Lid
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgrepen

Ziet er mooi uit !
Is zo iets ook leverbaar voor een Fabia (combi)?
Mijn auto staat in de fotogalerij naast jouw auto.

Albert.
 

ozzy

Lid
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgrepen

De grille kost €199,- incl BTW en montage, de handgrepen kosten € 89,- incl BTW en montage. In het begin schrok ik een beetje terug daarvoor, maar dan ook maar heel even! /forum/images/graemlins/smirk.gif
Zoals Rickske al zegt, op een zwarte Octi staat het gewoon erg goed. Autobedrijf Lakeman in Purmerend heeft een complete catalogus met extra's, ook voor Fabia. Ongetwijfeld is een 1-2tje met je eigen dealer zo gemaakt denk ik. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

higgy

Forumguru
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgr

Ik ben d'r nog niet weg van. Zal de foto morgen nog eens bekijken...
 
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgr

bij www.skodatec.com kost deze grill maar 119,00 + 17 euro verzendkosten. Scheelt behoorlijk, dacht ik zo.
Ik heb hier alles besteld.
 

Wiseguy

Actief lid
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgr

Ik zit overigens zelf te denken aan de volgende chroom accessoires voor mijn nieuwe Octavia 2 in Storm Blue Metallic:

- RVS Grill: € 119,00
- RVS handgrepen: € 27,10
- RVS slotkapjes: € 15,50
- RVS Striping zijkant: € 49,00
- RVS Strip kofferbak: € 29,00
- RVS strip achterlichten: € 39,00

Alles bij elkaar komt dat toch nog op € 278,60..... En dan zit het er allemaal ook nog niet eens op.

Is het lastig om zelf deze dingen op de auto aan brengen? Of is het beter om de dealer dit te laten doen?

Heeft iemand enig idee wat de kosten zullen zijn wanneer de dealer deze RVS extra's op de auto aanbrengt?
 
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgr

Milotec levert helaas niet naar Nederland. Daar moet je voor bij de nederlandse importeur zijn en die is behoorlijk duurder
 

Wiseguy

Actief lid
Re: Foto\'s Octavia Combi met RVS grille en -handgr

Mijn Skodaleverancier kan ze rechtstreeks leveren.... had de prijslijsten gisteren op zijn bureau liggen. Ik weet alleen nog niet hoe duur alles is als ze dat leveren.

Weet iemand anders dan wat een leverancier doorgaans rekent voor deze dingen?
 
Bovenaan Onderaan