Foto's eindelijk!!

Inge

Lid
Vandaag de camera erbij gepakt en een paar foto's gemaakt. Want beloofd is beloofd. :yeah:Hoop dat de foto's straks ook inderdaad zichtbaar zijn - dit is voor mij de 1e keer.

Vanmiddag ook spullen voor de mp3 speler besteld via miniinthebox.com. Ik hoop dat het wat is - anders geen man overboord want het was erg voordelig. Ben nu benieuwd hoe snel ze doen over het leveren ervan.

ubfxpk1331202603132.jpg
tfvdgd1345000561153.jpg
hcmcos1314062764285.jpg
 

Bijlagen

  • _B156026_edited-1.jpg
    _B156026_edited-1.jpg
    99,8 KB · Weergaven: 411
  • _B156027_edited-1.jpg
    _B156027_edited-1.jpg
    46,7 KB · Weergaven: 429
  • _B156029_edited-2.jpg
    _B156029_edited-2.jpg
    48,3 KB · Weergaven: 412
Vind ik ook, Hetzer. Mooie auto, je ziet helemaal niet dat de Arctic een van de goedkopere uitvoeringen is. Echt een leuke auto zo! Ik zou wel de stalen velgen zwart spuiten, dan komen de wieldoppen beter uit :)
 

Tino

Senior Member
leuke Auto Inge ik zou ook de stalen velgen zwart spuiten dan vallen ze niet meer zo op achter de mooie wiel dopen.
Het Zwart kleurt goed bij het groen van de auto.

tot 9-12 in Nijmegen
 

Inge

Lid
Dank, ook ik blijf het een leuke auto vinden - steeds leuker eigenlijk.

Alleen dat wieldoppen spuiten dat weet ik niet - ja ze vallen minder op maar dan moeten de banden er volgens mij af. En ik krijg zelf geen wieldoppen erop of eraf. Dus voorlopig zullen ze wel zo blijven.
 

Tino

Senior Member
We zullen het zondags wel in het echt zien, er is ook wat nieuws om te spuiten met vloeibaar plastiek wat je ook weer kunt verwijderen heel makelijk.
Kijk maar eens op het internet bij Plastidip spray, zwart kan iedereen mee werken en verwijderbaar
 
De banden hoeven er niet af, je kunt er bijvoorbeeld speelkaarten tussen de band en de velg steken. Dan kunnen de banden blijven zitten en kan je, zoals Tino zegt, Plastidip spuiten.

Ik zou wel de velgen even van de auto afhalen, je wilt niet je remschijven onder de plastidip spuiten.

Al met al is het nog best wel wat werk....
 

EdK

Forumguru
9 December gewoon naar die citigo meeting gaan , dan spuiten die heren het wel even voor je hoor die velgen.
Geeft ze een kop koffie en ze zijn helemaal blij.
 

Cordoba

Forumguru
Zoals al gezegd de wieldoppen geven een mooi accent, maar door de grijze velgen komen ze minder goed uit. Plasti-dip is inderdaad ook de optie waar ik aan zat te denken. De kleur is volgens mij gelijk aan die van de eerste foto's van de Citigo, maar ik heb deze kleur buiten de showroom van de dealers nog niet gezien.

Overigens, misschien je kenteken even wegshoppen op de laatste foto?
 

Inge

Lid
Leuk plan EdK. Mocht er iemand zich geroepen voelen :smiley29: om me te helpen met het spuiten van de velgen op de meeting - plasti-dip - dan houd ik me aanbevolen. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verschil met zwarte velgen eronder ipv de standaard zilveren/ grijzen. En als plasti-dip makkelijk te verwijderen is dan is dat helemaal perfect - ik ben er altijd voor in om iets weer in de oude staat terug te kunnen brengen. Voor koffie kan natuurlijk altijd gezorgd worden - alleen als je de aller lekkerste koffie wil dan zul je een keertje langs Utrecht moeten komen.:24:

Hoe zuinig is plasti-dip eigenlijk? - overweeg de kofferbak ermee krasproef te gaan maken maar heb het nog nooit gebruikt. En welke kleur raden jullie aan voor in de kofferbak - zwart of doorzichtig zodat de lak kleur mooi zichtbaar blijft? Ik zelf neig naar het laatste .

Michel, ja op een levertijd van minimaal 2 weken reken ik ook - zou mooi zijn als het er voor 9 December is - dan kunnen jullie ook kijken of het wat is en misschien indien nodig voor je eigen auto aanschaffen. Ondertussen maar bezig de muziek die ik nog niet op de MP3 had staan erop te zetten. Tja, je moet toch iets doen als je nog steeds niet mag werken.
 

Inge

Lid
Oh ja, kort vraagje hoe plaats ik een foto van de auto - nu ik ze toch heb - onder het naam gedeelte aan de rechtse kant?
 

Sparkie

Forumguru
Bovenaan het scherm naast het FB icoontje kies je voor profiel instellen.
Onder Mijn instellingen kan je je schermafbeelding instellen. Je kan kiezen uit een url van het internet, og een eigen plaatje gebruiken. Let er wel op dat de afbeelding aan een bepaald formaat moet voldoen, maar dat merk je vanzelf.
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb dit al vaak voorbij zien komen maar ... waarom zou je je kenteken wegshoppen?
Omdat er figuren op internet rondstruinen die aan de hand van kentekens van Marktplaats en autofora, de adressen achterhalen (lijkt erop dat ze op één of andere manier bij de RDW-gegevens kunnen), en vervolgens auto's ('s nachts) ophalen zonder dat de eigenaar op de hoogte is. Als je bij databases kunt, kun je via het chassisnr. onder de voorruit alles achterhalen, en hoef je de auto alleen maar even op te halen. Nu kun je zeggen dat een Citigo geen dure auto is, maar er zijn er redelijk veel, dus makkelijk verhandelbaar, en ook auto's van 10 jaar oud, worden in bepaalde regio's volop gestolen.

Voor sommigen is er nog een andere reden: gechipt zonder medeweten van de leasemaatschappij, of gechipt naar een vermogen dat eigenlijk herkeuring bij RDW verplicht is.

@Inge: je avatar is gewoon zichtbaar, dus dat is gelukt.:xyxthumbs:
 

Inge

Lid
OK, dat is helder mbt tot wegwerken kenteken. Is dat trouwens achteraf - nu dus nog - mogelijk op de reeds geplaatste foto?
 

Cordoba

Forumguru
Je kunt de foto bewerken, of de bewerkte foto van Joaker pakken, en je post editen: oude foto eruit, nieuwe toevoegen.
 

Inge

Lid
Leuk gedaan ander kenteken - maar he je voor mij een stappen plan hoe de bewerkte foto van Joaker te pakken of de post te editen. Dan pas ik de originele foto aan.
 
Bovenaan Onderaan