Fotografiemeeting Skoda's

Brightstar1981

Forumguru
Beste forumleden,
Toen ik indertijd met een Audi reed was er een meeting in Kootwijk ? ( was een oud radiostation in Nederland )
Toen volgde ik een Audiforum..
Bij die meeting kon je foto's laten maken door een fotograaf.
Al rijdend,naast mekaar, achter mekaar.
Eigenlijk was dit wel een leuke dag omdat de foto's gemaakt werden door een profesioneel fototoestel.
Zou dit eens niet leuk zijn om dit met het Skodaforum te doen ?
Mss volgend jaar in de lente ofzo ?
Lijkt mij ook leuk om andere forumleden eens in levende lijve te zien en een drankje te nuttigen:koffie:

:cheers:
Graag jullie mening.
Greetz
 

Brightstar1981

Forumguru
Fotomeetings zijn altijd leuk (sprak de hobbyfotograaf) :D

Overigens heb je meer aan een goede fotograaf dan aan een goed fototoestel ;)
Whaaa:banghead:
Ik zit aan de cava:bloos::deuk:
Moest idd fototoestel zijn:D
Zou dat eens niet leuk zijn om te doen ?
Maar dit bestaat toch echt hé Kootwijk ?
 

Cordoba

Forumguru
Kootwijk zijn we volgens mij anderhalf jaar terug langs gereden, bij de toertocht van de meeting in Apeldoorn. Meestal zijn er 2 meetings per jaar: één in het voorjaar en één in het najaar (1e zaterdag in september). Mensen met een professioneel of semi professionele camera zijn er genoeg bij de meetings, kijk ook maar eens naar het verslag van de meeting in september bij TVS in Varsseveld, daar heeft @Pendragon zelfs zijn drone uit de kast gehaald om alle aanwezige Skoda's in beeld te kunnen krijgen.;)
 

Brightstar1981

Forumguru
Kootwijk zijn we volgens mij anderhalf jaar terug langs gereden, bij de toertocht van de meeting in Apeldoorn. Meestal zijn er 2 meetings per jaar: één in het voorjaar en één in het najaar (1e zaterdag in september). Mensen met een professioneel of semi professionele camera zijn er genoeg bij de meetings, kijk ook maar eens naar het verslag van de meeting in september bij TVS in Varsseveld, daar heeft @Pendragon zelfs zijn drone uit de kast gehaald om alle aanwezige Skoda's in beeld te kunnen krijgen.;)

Wow knap.
Mijn lief is helemaal weg van camera's , filmen, monteren etc
Had ik dit maar meegemaakt.:fool:
 
Bovenaan Onderaan