Forumregels aangepast op gebruik grote handtekeningen

Topic in 'Forummededelingen' gestart door Tallguy, 28-01-2014.

Topicstatus:
Dit topic is gesloten voor reacties.
  1. Tallguy

Tallguy Forumguru

Allen,

Per zojuist zijn de forumregels aangepast mbt het gebruik van grote handtekeningen. Er is geconstateerd dat een aantal leden érg trots is op hun auto (waar niets mis mee is gelukkig :) ), maar...een handtekeningen die uit 10 of meer regels bestaat gaat ons zelfs wat te ver.
    Daarom is zojuist in de forumregels een max van 5 regels ingesteld.

Bij deze het verzoek zelf even te controleren of je daaraan voldoet. Heb je 6 regels...ach...dan kan dat ook nog net, maar probeer het in iedergeval te beperken.

Waarom vragen we dit? We vragen dit uiteraard niet om leden te pesten, maar wel om de leesbaarheid van het forum op peil te houden. Het is natuurlijk een beetje vreemd als een reactie van 1 regel gevolgd wordt door een handtekening van 15+ regels. Het gaat om hetgeen er gepost wordt als antwoord op een vraag/opmerking van een ander lid...dàt is de essentie van een forum.

Jan Krukas, Baphi, dirkkroneman en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

ik voelde me aangesproken, dus heb 2 regels (de link naar m'n topic en m'n vorige Superb) verwijderd ;)

Jan Krukas, jalex_h, Pendragon en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. RefleCs

RefleCs Forumguru

Ff aanpassen aangepast ;)

4. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Ik vind 5 regels ook nog veel hoor..... :D

RefleCs, EdK en Corné de Kluijver vinden dit leuk.
  5. Tallguy

Tallguy Forumguru

Het is ook een max. We willen het liever minder hebben. Waar het om gaat, zoals ik al schreef, is dat de leesbaarheid van de postings zélf niet in het gedrang mogen komen door lange handtekeningen.

6. Corné de Kluijver

ik stel voor dat jij je handtekening dan schrapt ;) ter compensatie :)

Laatst aangepast: 28-01-2014
    Jan Krukas, cvegreen, dirkkroneman en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. EdK

EdK Forumguru

Die banners zijn leuk maar denk dat de meerderheid ze niet eens leest.
    Maar zie vaak ook een verschil in letter grote
    En als je die letter grote nu eens reduceert tot maximaal 1 dan is de handtekening meteen de helft kleiner.
    En met de huidige tablets kun je dan erg makkelijk die tekst weer vergroten zonder dat je je leesbril hoeft te gaan zoeken.

En reclame heb ik geen problemen mee hoor !

Zie liever elke dag een banner van bv Antera met zijn kortingen voorbij komen dan die achtelijke reclame banners over van alles en nog wat die totaal niet relevant zijn met het fora.
    En ja ik weet dat ik daar vanaf kan komen door donateur te worden, maar denk dat als bv Antera hier een banner mag zetten voor een schappelijke donatie, dit meer oplevert dan die reclame banners die we nu zien van de meest onzinnige site's

ertromp, Corné de Kluijver en hpolie vinden dit leuk.
  8. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Ik vind het een heel nuttige en zinvolle beperking. Scheelt een heleboel onnodig scrollen! :jaja:

jalex_h en Pendragon vinden dit leuk.
  9. Pasqual

Pasqual Administrator Forumbeheer Administrator

Mocht je liever helemaal geen handtekeningen willen zien, dan kun je dit natuurlijk ook aanpassen in je foruminstellingen. Signatures.jpg

Tweemaalacht, cvegreen, Antera en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Ik heb niks met die handtekening, dus voor mij prima :deuk::maakmegek:

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  11. hpolie

hpolie Senior Member

Ik kan mij hier in wel verplaatsen, daar ik die handtekening nu juist zo nuttig acht om dat je dan tegelijk kan zien met welke gebruiker je te maken heb wat zijn auto betreft. En ja dat kan dus ook in 5 regels. :D

12. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Dat is dan weer het andere uiterste, is wat mij betreft ook niet nodig.
    Persoonlijk ben ik meer van de "summiere maar relevante" informatie, en minder van zo'n uitgebreid "kijk eens wat er allemaal op zit" onder iedere post. Als er bij uitzondering eens wat extra info nodig is om bv. een probleem helder te krijgen, dan kan dat altijd worden vermeld in het betreffende topic.
    Daar hoef ik dus de rest van het forum niet een paar duizend keer mee lastig te vallen... :pardon:
    (maar ook hier geldt: smaken - en karakters - verschillen, en dat is op zich dan wel weer leuk... :jaja: )

Jan Krukas, Corné de Kluijver en Pendragon vinden dit leuk.
  13. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Ik moet die handtekening nog steeds aanpassen....ziet er nu niet uit

edit: done :tegek:

Laatst aangepast: 31-01-2014
    hpolie vindt dit leuk.
  14. snelle

snelle Lid

Wel dit vind ik een handige functie.

15. Skoda liefhebber 1

Skoda liefhebber 1 Forumguru

Aangepast.....

16. Corné de Kluijver

Wist niet dat kleiner dan klein ook mogelijk was :lezen::sterretjes:bij deze speciaal voor jou aangepast, staat nog netter ook! :thumbsup:

hpolie vindt dit leuk.
  17. Skoda liefhebber 1

Skoda liefhebber 1 Forumguru

18. EdK

EdK Forumguru

Ach @Corné de Kluijver doet je niet voor mij hoor maar eerder voor de heren admin en mod's
    Die zijn er over begonnen , tovh ??

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  19. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Tuurlijk - maar niet zonder reden, hè...
    Er begonnen zo langzamerhand wat érg grote handtekeningen te ontstaan, waardoor op zichzelf kleine posts toch hele lappen schermruimte besloegen. En soms is dat best hinderlijk, bv. bij discussies die snel achter elkaar veel korte reacties oproepen: dan blééf je scrollen.
    En dat is intussen al een stuk verbeterd, volgens mij. :jaja:

20. Joske

Joske Forumguru

ik had reeds van in begin mijn signature aangepast toen er een Škoda bij kwam in het wagenpark, direct kleinste lettergrootte genomen. Het valt zo hard niet op en de mensen die het dan toch graag willen weten doen dan wel de moeite om het te lezen ;)

Jan Krukas en dirkkroneman vinden dit leuk.
Topicstatus:
Dit topic is gesloten voor reacties.

Deel deze pagina