forum meeting, wel of niet ?

Frankie

Actief lid
Sorry voor de absoluut dubbele post, maar gaat de meeting in Eindhoven morgen nu wel of toch niet meer door ? Ik zie dat men op het eind van de oorspronkelijke post bijna niet meer reageert. Je zou juist denken dat men deze juist nu wel bekijkt en replied. Ik ben sowieso in Eindhoven morgen, dus t maakt me niet zo heel veel uit.
 

Frankie

Actief lid
Nou da's mooi, of niet elijk. Zie alleen nergens meer dat gezegd is dat t definitief niet doorging. Ik ga er dus maar vanuit dat "men" dat buiten het forum heeft besloten. Beetje jammer wel.
 

Michel

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nou da's mooi, of niet elijk. Zie alleen nergens meer dat gezegd is dat t definitief niet doorging. Ik ga er dus maar vanuit dat "men" dat buiten het forum heeft besloten. Beetje jammer wel.

[/ QUOTE ]

Bij de bijbehorende poll is al aangegeven dat de forum meeting niet doorgaat: http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=0&amp;Board=poll&amp;Number=17713&amp;page=0&amp;view=collapsed&amp;sb=5&amp;o=&amp;fpart=6

Inderdaad jammer dat het niet door is gegaan.
 
Sluit ik me bij aan, mijn enige reden om niet te komen was dat ik nog geen Skoda heb /forum/images/graemlins/frown.gif

Mogelijke nieuwe meeting in het midden van het land ?
 
Bovenaan Onderaan