Columbus Flitspalen (POI) step-by-step

Topic in 'Car audio, video, navigatie en andere gadgets.' gestart door herby1, 27-05-2017.

1. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Oei, dat durf ik ook niet te zeggen.

Kan het wellicht proberen natuurlijk. Ik kan NIET zaken importeren zoals dit op een Columbus wel kan.

2. herby1

herby1 Lid

Als je niet kunt importeren zoals op een Colubus, hoe wil je het dan in je navigatie krijgen?

3. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Net zoals je een nieuwe versie kaarten 'installeert'?

4. herby1

herby1 Lid

stuur me je email even in een DM en ik stuur je de zip even toe

HarrieSkoda vindt dit leuk.
  5. Marcooctavia

Marcooctavia Forumguru

Ik heb nog een MIB1 dus kan ik dat mooi testen.

Marco

HarrieSkoda vindt dit leuk.
  6. herby1

herby1 Lid

Check de plaatjes van de navigaties eens op deze site: https://www.scdb.info/de/plugin-vw/
    Staat je NAV er tussen?

7. johnboy

johnboy Forumguru Donateur

8. herby1

herby1 Lid

Stuur even je email adres in een DM en ik stuur de zip toe

9. Agepagelage

Agepagelage Nieuw lid

Aangezien ik nergens een concreet antwoord kan vinden op mijn vraag, probeer ik het hier even.

Ik heb een Seat Leon met een MIB1 systeem. Deze komt overeen met de MIB1 van VW en Skoda. Nou wil ik weten of het mogelijk is om eigen POIs toe te voegen? Ik heb een test bestand van SCDB gedownload voor de flitspalen maar daarin zie ik steeds de naam MIB2 voorbij komen. Ik zie wel bij de foto's en compitabele Navi's bij SCDB mijn Navi, de 5F0 MIB1 staan. Bij andere forums word weer gezegt dat het niet mogelijk is terwijl ik hier topics heb gezien waar iemand het wel was gelukt alleen zonder geluidsmeldingen.

10. herby1

herby1 Lid

De grote vraag is dan ook, werkte het test bestand van scdb? Mijn applicatie maakt dezelfde output.

11. Klaasje

Klaasje Forumguru

Ik heb de officieele tool van Skoda gebruikt en die werkt al niet.
    Skoda destinations. Sd en usb gemaakt
    Fat32. Maar tijdens updaten zegt systeem Storing. Datum van bestand zegt ook datum 2014. Terwijl net gemaakt :-)

12. herby1

herby1 Lid

Zijn er nog mensen hier die een testje zouden willen doen?
    Ben op zoek naar gebruikers met een Amundsen en Columbus van voor 2017.

13. Rooverz

Rooverz Actief lid

Maakt je programma ook verschillende categorieën aan met verschillende afbeeldingen per categorie? Er staat op een Duits fora een soortgelijk programma.

14. herby1

herby1 Lid

Ja dat doet hij

Bijgevoegde bestanden:

15. Rooverz

Rooverz Actief lid

Super. Tot hoeveel verschillende categorieën? En ik zou hem wel willen testen. Gebruik of scdb databestand of van speedcams.eu (en ja, heb van beiden een officieel betaald account). Via PM kan je me contacten. Heb een Amundsen in een skoda octavia combi 2017 facelift.

16. herby1

herby1 Lid

Ik heb op dit moment alleen nog support voor de file met de volgende header erin:
    “X,Y,TYPE,SPEED,DIRTYPE,DIRECTION”
    Als ik weet dat het fatsoenlijk werkt bouw ik een wizard in.

Geen idee wat het maximum aan categorien is, heb ergens gelezen iets van 15.

Stuur even een PM met je email dan krijg je een mail met alle info.

17. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Ik ben erg benieuwd naar @Marcooctavia die er ook mee ging testen.
    Begreep alleen dat hij erg druk was, en dus weinig tijd voor deze test had.

Hopelijk heeft hij toch een momentje kunnen vinden.

Ik durf het zelf namelijk niet aan, ivm. te weinig ervaring hierin (Amundsen 2013).

18. herby1

herby1 Lid

wat kan er nu mis gaan, als de navigatie de file niet slikt krijg je gewoon een foutmelding.
    En geloof me, die heb ik genoeg gehad, dit is het nodige trial & error geweest

19. kwillems

kwillems Forumguru Donateur

Ik stuur je wel even een DM met mijn e-mailadres.

20. EdK

EdK Forumguru

Deel deze pagina