Flitspalen Columbus NAVI (POI bestand)

Darkside

Forumguru
Ik hoop dat is ook bij de nieuwe generatie (MIB) navigatiesystemen ook een eigen POI database kunt importeren.

Verder vind ik het jammer dat je maar een POI DB kunt importeren.

MaRco2

Forumguru
Top, hier ben ik blij mee (minnetje t.o.v. TomTom is ook grotendeels weer gecompenseerd)!

Mijn pc doet weer moeilijk (virus...), eens via de laptop proberen en een SD kaartje opsnorren.:)

Misschien kom ik wel uit een ei, maar hoe importeer ik deze database? heb het op verschillende manieren geprobeerd en de goede manier zit er vast niet bij. Ik heb het db3-bestandje op een SD-kaartje staan.

Of werkt het standaard als je het kaartje er gewoon in laat zitten?

Wat het filmpje al doet vermoeden, is dat je inderdaad je reisdoelen gewoon moet importeren via navigatie -> setup - 'reisdoelen importen'.

Helaas werkt dit dus niet op de MIB Columbus, want je kan alleen VCards importeren. De database ziet ie niet.

Renzo4000

Forumguru
Wellicht heb ik niet goed gezocht, maar is het (inmiddels) mogelijk om flitspalen als vcard in te laden op de nieuwe columbus?

Darkside

Forumguru
Is volgens mij niet mogelijk. Overigens vind ik de vCards ook niet handig.
Had al mijn oude navi adressen als vcard opgslagen. Dacht dat is lekker handig importeren in de nieuwe navi.
En dat klopt ook slechts paar seconden werkt.
Maar ze worden als adres geimporteerd. Ik heb liever een naam. Dus bv. Ikea Hengelo en als ik daar op klik dat hij dan naar het adres navigeert.

Overigens ziet hij mijn oude POI database niet.
(Nog geen nieuwe aangemaakt specifiek voor de Discover Pro.)

Bovenaan Onderaan