Flimpje Skoda fabia S2000

Jpoers

Lid
Grappig filmpje, ben erg gecharmeerd van de S2000 versie.
als er nu ook eindelijk een afgeleide voor komt voor op de weg. En niet zo tuttig als de fabiaRS, maar gewoon een RS met 3-deuren, en een dikke motor, liefst DSG
 

ougie

Forumguru
Wat denk je van deze www.rallyvision.nl/Hulst.wmv met eigen ogen aanschouwd in Hulst. Erik Wevers is tweede geworden achter Mark v Eldik in een Impreza WRC. Het was voor Wevers zijn eerst rally in een Fabia, voorheer reed hij Corolla. Schitterend recultaat, maar hij is vooralsnog voor mij onbekende redenen uit de eind uitslag gehaald. Toch een mooi resultaat, 2e achter een dikke Subaru en vele Evo's achter zich latende. Toch wel leuk, want het was een verrassing dat Wevers, en Rene Kuipers, met de Fabia ten tonele kwamen. Bij toevallig was ik er bij dat deze heren met aanhang, grote oplegger en nog enkele kleinere vrachwagentjes en vip bus en vele monteurs etc etc op vrijdagmiddag in Perkpolder verschenen. Toen de grote laatklep van de oplegger open ging en op de klep, een voor een de twee fabia's werden uitgeladen keken vele vreemd op. Iedereen had daar twee Toyota's verwacht. Schitterende rally gezien in al even schitterend weer. Ik kijk al uit naar de volgende rally.
 
Bovenaan Onderaan